Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Programa d’atenció social als col·legiats

Els col·legiats que ho necessitin tenen a la seva disposició un servei d’atenció social per sol·licitar assessorament davant de qualsevol situació personal o familiar que afecti o condicioni la seva vida i el seu benestar.

L’objectiu és estar al seu costat i el dels familiars directes en moments i situacions difícils, i ajudar-los a fer-hi front fent ús dels recursos més indicats per a cada situació. 

Per fer-ho, comptem amb el personal especialitzat que atén de forma individualitzada i totalment confidencial, recomanant les opcions més adients per a cada cas, assessorant en els processos a realitzar i fent-ne seguiment un cop iniciats.

Àmbits de l’assessorament
Es dona informació i s'assessora pel que fa a:
- Obtenció de prestacions econòmiques de caràcter social
- Llargues malalties (accidents, tractaments oncològics i malalties cròniques, entre d’altres)
- Tramitació dels ajuts estipulats a la Llei de dependència
- Persones amb discapacitat o diversitat funcional
- Salut mental
- Obtenció del servei d’atenció domiciliària i de teleassistència
- Cura de la gent gran: opcions sobre centres residencials, centres de dia i centres sociosanitaris
- Atenció a la dona: espai de drets
- Atenció i prevenció de la violència masclista
- Assessorament sobre la infància i l’adolescència
- Assessorament als familiars dels arquitectes finats

Contacta’ns, estem amb tu!
El servei es dona de forma presencial a la seu del COAC a Barcelona, sempre a hores convingudes els dimecres de 9 a 16 h i els dijous de 9 a 14 h.

Per sol·licitar una entrevista es pot fer enviant un correu electrònic a treballsocial@coac.net o bé trucant al telèfon d’Atenció a l’Arquitecte 933067803. 

5/03/2019
Tornar