Conferència de Fernando Menis

Imatge: 
Jakub Certowicz. Centre Cultural i de Congressos Jordanki, Polonia.
El proper dijous 26 de gener de 2017, l'arquitecte Fernando Menis impartirà una conferència a la Demarcació de Tarragona del Col·legi d'Arquitectes, on ens parlarà de la seva trajectòria professional, així com dels últims projectes que porta a terme des del seu despatx professional. La presentació de l'acte anirà a càrrec de l'arquitecte Daniel Lorenzo.

Després de la conferència es farà un sopar-col·loqui amb el conferenciant al Restaurant Barhaus. Si esteu interessats en assistir-hi us podeu adreçar a tarragona@coac.cat. Preu € 18 anys.

Descarrega el targetó.

Fernando Martín Menis, 1951, Santa Cruz de Tenerife
Arquitecto, Profesor Asociado de la Universidad Europea de Canarias y Presidente del Laboratorio de Innovación en Arquitectura, Diseño y Turismo Avanzado de Tenerife, ejerce tambien como jurado, director de talleres o conferenciante invitado en Harvard, Columbia NY, ESA Paris, TU Berlin, Akbild Viena o en Congresos de Arquitectura en Suiza, Australia, Singapúr, Africa de Sur, Croacia, Italia, Colombia, India, etc   Trás estudiar arquitectura en Barcelona, entre 1981-2004 forma equipo con otros 2 socios bajo el nombre Artengo-Menis-Pastrana. En 2004, Menis funda el estudio Menis Arquitectos con oficinas en Tenerife y Valencia. Independiente o en co-autoria, Menis firma proyectos, ya construidos como: Estadio Insular de Atletismo (2007), Magma Arte&Congresos (2005), Piscina en el Rio Spree de Berlin (2004), Presidencia del Gobierno de Canarias (1999) asi como nuevos proyectos en proceso: Auditorio Jordánek en Polonia, Centro de Congresos de Fuerteventura, Casa Aurum en Taiwán,  Torre de Viviendas en Taipei, Iglesia en La Laguna.   Ganador en varias ocasiones del Premio Regional de Arquitectura de Canarias, a nivel nacional e internacional es finalista de los Premios  FAD y WAF, de la Bienal Española de Arquitectura, y es invitado a participar con constancia en la Bienal de Venecia u otras exposiciones en el MOMA NY (2006), Aedes Berlin (2006), GA Tokyo (2009) y la reciente incorporación (2013) a la colección permanente del MoMa NY con su Iglesia del Santísimo Redentor.

 
Versió per a imprimirPDF version