Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

La nova interfície esdevé el canal únic per als tràmits de Visat

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El proper 15 de març, després d'un any de la posada en marxa de la nova interfície de Visat, l'antic aplicatiu de Visat, el "WebVisat", deixarà d'estar operatiu

En aquest sentit, a partir de la data esmentada, tota la tramitació telemàtica es farà des de la nova interfície, el portal de tràmits de Visat. Els expedients que estiguin iniciats a través del canal antic no es veuran afectats en cap cas, però s'hauran de continuar tramitant a través del nou portal.

Alta satisfacció de la nova interfície
En el transcurs d'aquest darrer any, en el qual han conviscut les dues eines, l'antiga i la nova, més d’un 70% dels arquitectes usuaris del servei ja treballen habitualment amb la nova, la qual ha rebut valoracions molt positives en l'enquesta de satisfacció, amb una mitjana de 4 sobre 5.

Els aspectes que més valoren els usuaris són:

· La incorporació d’una forma de validació alternativa a la signatura electrònica, mitjançant SMS.
· El fet que sigui multinavegador, és a dir, compatible amb tots els navegadors habituals (Internet Explorer, Chrome, Mozilla, Safari, etc).
· L'agilització del procés d'enviament de documents

Ajuda i suport per al portal de Tràmits
El departament de Visat ha elaborat unes guies d'ajuda per tal de facilitar al màxim el canvi a la nova interfície. Així mateix, si teniu qualsevol dubte també us podeu adreçar al telèfon d’Atenció a l’Arquitecte 93 306 78 03 o bé al correu electrònic visat.bcn@coac.net.

Accediu al portal de Tràmits
16/02/2017
Tornar