Carregant l'aplicació...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
7. Pròleg
9. Presentació
11. Crònica del XLè Curset: aprendre del passat, repensar el futur
29. Defensar el patrimoni en un entorn hostil. La Comissió de Defensa del Patrimoni Arquitectònic (1976-1980)
39. La restauración crítica y la problemática actual
49. De la teoría al método: el triunfo del proyecto contemporáneo (1975-2000)
77. Reflexiones en torno a las transformaciones y la conservación de la Mezquita-Catedral de Córdoba
91. Treinta y cinco años en la catedral de Sevilla, repensando el pasado y aprendiendo del futuro
105. San Miguel de los Reyes, entre Alicante (1978) y Barcelona (2015)
119. La Aljafería. Aprender del pasado, pensar el futuro
131. De Sant Vicenç de Malla a Sant Quirze de Pedret pasando por Sant Cugat del Racó
151. Obra a Montserrat: un llarg recorregut. 1987-2018
173. Espai públic històric
181. Memòria i espai públic: entorns del mercat del Born i pati logístic del Banco de España
187. Accessibilitat i patrimoni. Recuperació de la torre del castell de Merola i nou accés al centre històric de Gironella
195. Intervenció des de l’estructura: l’església de Sant Climent de la Torre de Foix, Guardiola de Berguedà
203. Actuacions a la torre del castell de Vilademàger a la Llacuna
209. Matèria i llum. L’església vella de Vilanova de la Barca
215. Revitalización del antiguo claustro del Palau-Castell de Betxí (Castellón)
223. Intervencions mínimes a les terres de ponent
231. Intervencions a l’església vella de Sant Pere de Corbera d’Ebre
237. Mètode, transdisciplinarietat i altres questions. Dos casos d’estudi: les esglésies romàniques de Barberà del Vallès i d’Aiguafreda de Dalt
247. La formación de los arquitectos en materia de intervención en el patrimonio arquitectónico: el papel de la transdisciplinariedad
261. TAULA D’ADMINISTRACIONS