ESert
Introducció al Facility Management i la Gestió Empresarial (M1 del Postgrau en FACILITY MANAGEMENT 3a edició) Presencial i per vídeoaula a través d'Internet
EBC1140366_M1
COAC

Lloc
COAC - Carrer Arcs
Carrer Arcs, 1-3, 5a planta
08002 Barcelona (Barcelona)
93 306 78 44

Dates
2, 9, 16, 23 i 30 d'abril de 2014,
Horari

Dimecres de 9.30h a 18:30h,
Durada 40 hores  

Director/docent
Felip Neri Gordi, arquitecte i director d'Integrated Facility Management,
Idioma Català 



El cobrament de la matrícula es farà efectiu abans de l'inici del curs o mòdul de postgrau.


(*) No col·legiats, Arquitectes habilitats d'altres col·legis, simpatitzants simples, amics i altres professionals.
(**) Arquitectes joves i estudiants d'arquitectura donats d'alta a COACJOVE.

A qui va dirigit

Professionals i/o estudiants d’últims anys de carrera que volen desenvolupar la seva carrera professional al sector del Facility Management o que, ja estant dins, volen ocupar llocs de major responsabilitat.
 
Bonificació Pla Impulsa
Postgrau inclòs en la convocatòria de beques del PLA IMPULSA per accedir a la formació cap a nous perfils professionals (consulteu les
bases  i sol·liciteu una beca abans del 14 de març 2014). 

Bonificació Fundación Tripartita
El sistema de bonificació de la Fundación Tripartita permet a les empreses que cotitzen a la Seguretat Social recuperar la inversió realitzada en la formació dels seus treballadors (s'inclouen els despatxos professionals amb treballadors en nòmina o amb autònoms tipus TRADE)
Més informació

Objectius

L’objectiu del curs és conèixer les funcions i el perfil del Facility Manager. Adquirir coneixements i habilitats bàsiques en organització i gestió d'empreses, així com dotar l'alumne d'eines per conèixer i analitzar el mercat potencial en aquest àmbit.

Atenció! Canvi de dates! Inici del curs: dimecres 2 d'abril

Per tal de facilitar l'accés a la formació a tots els col·legiats, l'Escola Sert ofereix aquest curs també per VÍDEOAULA. Aquesta metodologia consisteix en la transmissió de les sessions formatives a través d'Internet.

Si desitges més informació sobre aquesta metodologia, clica aquí

 

Programa

  • Objectius i raons que justifiquen el Facility Management
  • Serveis inclosos
  • Mercat potencial
  • Les funcions i el perfil del Facility Manager
  • Gestió d'empreses i FM
  • Magnituds econòmiques en la gestió
  • Organització d'Empreses i gestió d'equips multidisciplinaris
  • Tècniques de negociació
  • Gestionar de manera eficient la subcontractació de serveis
  • Quadre de comandament integral I
  • Exposició cas pràctic I

Quadre docent:

Francisco Benítez
Emili Bosch, assessor direcció Facility Management Sodexo
Dr. Agustí Casas, professor de Màrqueting de la Universitat de Barcelona

Emi Gálvez, tècnica d'ocupació i orientadora professional en Direcció Municipal Econòmica de Mataró
Joan Miró, director general de Facilitia Grupo TBK
Felip Neri Gordi, arquitecte i director de Integrated Facility Management 

Carla Planas Rodríguez, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya i consultora d'energia i sostenibilitat
Irene Vidal, adjunta direcció general a Facilitia Grupo TBK

Article sobre la figura del Facility Manager i l'experiència dels alumnes després d'haver fet el Postgrau 

Aquí pots veure el vídeo amb la participació de l'Alejandro Dorrio en la jornada de lliurament de diplomes al setembre de 2013

Aclariments

TIPUS DE CERTIFICATS
En els cursos de Postgrau es lliurarà un certificat d'aprofitament a totes les persones que hagin realitzat satisfactòriament el 80% de les pràctiques i assistit com a mínim al 80% de les sessions presencials.
Si s'assisteix a més del 80% de les classes i no es realitzen més del 80% de les pràctiques, es lliurarà un certificat d'assistència.
Les pràctiques seran qualificades com a "satisfactori", "a esmenar" o "no presentat".
La dedicació per part dels matriculats de les pràctiques proposades s'estima en un màxim de 1 hora per cada 4 hores lectives, que es reconeixeran en el certificat d’aprofitament.

MATRÍCULA
Les anul·lacions d’una matrícula han de ser comunicades per escrit i comportaran el càrrec corresponent al 50% de l’import de la mateixa en concepte de despeses administratives fins a 15 dies naturals abans de l’inici del curs.
En el cas que l’anul·lació de la matrícula, es produeixi quan ja ha començat el curs, es passarà el càrrec total de l’import de la mateixa.

COL·LABORADORS:
 
                                                    
 

Informació completa, Inscripcions i novetats a:
www.arquitectes.cat/escolasert

facebook twitter Likedin gooogle+
Col·legi d'arquitectes de Catalunya
Escola Sert · C/Arcs 1-3
08002 Barcelona
93 306 78 44 · infosert@coac.net
uia
ula
CSCAE