Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

ESCOLA D’ESTIU: Aprendre MINDFULNESS per reduïr l'estrés i prendre millors decisions

L’Escola Sert de la Demarcació de Girona del COAC ha programat per aquest estiu el curs Aprendre MINDFULNESS per reduir l'estrès i prendre millors decisions, que es durà a terme els dimarts 3, 10, 17 i 24 de juliol de 2018.

L’objectiu d’aquest curs és conèixer, entendre i practicar el concepte de  Mindfulness per gestionar l’estrès, millorar la gestió del temps i comunicar millor. Tot plegat ens porta a estar més presents amb el dia a dia a prendre millors decisions.

Aquest curs tracta de com gestionar l’atenció. Aprendràs eines noves per entrenar aquesta habilitat i millorar el teu rendiment i benestar. Hi ha estudis científics que demostren que el malestar es redueix entre un 30 i un 40%.

PROGRAMA
- QUÈ ÉS I COM PUC FER SERVIR EL MINDFULNESS?

Objectius:
a) Què és el Mindfulness.
b) Com funciona l’atenció.
c) Com puc entrenar l’atenció.
d) Entendre com la percepció condiciona la realitat.
e) Identificar l’origen de l’estrès.

- COM GESTIONAR L’ESTRÈS EN LLOC DE REACCIONAR: GENERAR RESILIÈNCIA
L'estrès és una de les malalties del s. XXI i el seu cost sanitari anual està augmentant.

Objectius:
a) Prendre consciència del que és l’estrès: de les sensacions i emocions que apareixen i com aquestes afecten el nostre cos.
b) Entendre quines són les causes d’aquest estrès.
c) Practicar la resiliència mitjançant el mindfulness per deixar de reaccionar i començar a respondre a l’estrès, en lloc de reaccionar. 

- COMUNICAR PER CONNECTAR
Comunicar és connectar. Les persones comuniquem contínuament, amb paraules i sense. La manera com comuniquem influeix en les emocions del nostre interlocutor i en les relacions que establim.

Objectius:
a) Practicar la comunicació conscient: què dic, com ho dic, com em sento i quin impacte tinc en l’altra persona.
b) Descobrir l’escolta empàtica per millorar la relació amb els clients.
c) Entendre què és l’assertivitat.
d) Què és donar feedback?

Més informació
Secretaria de l'Escola Sert
Tel. 972 412 727 ext. 31 / esert.gir@coac.cat

Versió per a imprimirPDF version