Els col·legiats que ho necessitin tenen a la seva disposició un servei d’atenció social per sol·licitar assessorament davant de qualsevol situació personal o familiar que afecti o condicioni la seva vida i el seu benestar.
L’objectiu és estar al seu costat i el dels familiars directes en moments i situacions difícils, i ajudar-los a fer-hi front fent ús dels recursos més indicats per a cada situació.
Per fer-ho, comptem amb el personal especialitzat que atén de forma individualitzada i totalment confidencial, recomanant les opcions més adients per a cada cas, assessorant en els processos a realitzar i fent-ne seguiment un cop iniciats.
Àmbits de l’assessorament Es dona informació i s'assessora pel que fa a: - Obtenció de prestacions econòmiques de caràcter social - Llargues malalties (accidents, tractaments oncològics i malalties cròniques, entre d’altres) - Tramitació dels ajuts estipulats a la Llei de dependència - Persones amb discapacitat o diversitat funcional - Salut mental - Obtenció del servei d’atenció domiciliària i de teleassistència - Cura de la gent gran: opcions sobre centres residencials, centres de dia i centres sociosanitaris - Atenció a la dona: espai de drets - Atenció i prevenció de la violència masclista - Assessorament sobre la infància i l’adolescència - Assessorament als familiars dels arquitectes finats
Contacta’ns, estem amb tu! El servei es dona de forma presencial a la seu del COAC a Barcelona, sempre a hores convingudes els dimecres de 9 a 16 h i els dijous de 9 a 14 h.
Per sol·licitar una entrevista es pot fer enviant un correu electrònic a treballsocial@coac.net[2] o bé trucant al telèfon d’Atenció a l’Arquitecte 933067803.