COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (https://www.arquitectes.cat)

Inici > Nou document d'ajuda de l'Ajuntament de Barcelona sobre l'aplicació del 30% d'habitatge assequible

MPGM per a l'obtenció d'habitatge protegit. [1]

Nou document d'ajuda de l'Ajuntament de Barcelona sobre l'aplicació del 30% d'habitatge assequible

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
L'Ajuntament de Barcelona ha publicat un document d'ajuda en què s'expliquen els criteris d'aplicació de la Modificació del Pla General Metropolità per a l’obtenció d’habitatge de protecció pública al sòl urbà consolidat de Barcelona, aprovada el 5 de desembre de 2018.

La MPGM obliga les promocions residencials de més de 600 m2 a destinar un 30% de la superfície a habitatge assequible. La nova normativa afecta tant a les promocions residencials de nova construcció com a les de reforma integral.

El document publicat per l'Ajuntament conté alguns aclariments sobre l'aplicació d'aquesta nova normativa urbanística, detallant en quins casos s'aplica i com s'aplica en un projecte bàsic concret d’habitatges que es presenta per a la concessió de llicència.

Podeu descarregar el document aquí [2].



15/04/2019
Tornar [3]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : https://www.arquitectes.cat/ca/suport/actualitat/nou-document-ajuda-aplicacio-30-habitatge-assequible

Links:
[1] https://www.arquitectes.cat/ca/suport/actualitat/nou-document-ajuda-aplicacio-30-habitatge-assequible
[2] https://www.arquitectes.cat/ca/system/files/users/14663/resum-aplicacio-nnuu-mpgm-30.pdf
[3] https://www.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29