En el marc de l'exposició "Febre de la matèria. Apropaments al Dispensari Antituberculós del Raval, Barcelona", la Demarcació de Barcelona del COAC organitza la jornada
"El futur del Dispensari Antituberculós a debat". La trobada, que forma part de les Setmanes d'Arquitectura 2025, es durà a terme el
dijous 15 de maig a les 19 h a la
Galeria Àngels Barcelona.
L’objectiu de l’acte és crear un espai de debat públic per reflexionar sobre el futur de d'aquest edifici emblemàtic de la modernitat a Barcelona. Així, es posaran en diàleg veus de diversos àmbits com l'arquitectura, la salut, el patrimoni i la comunitat.
El debat, moderat per la presidenta de la Demarcació de Barcelona del COAC,
Sandra Bestraten, comptarà amb la participació d'arquitectes i especialistes del sector de cara a establir uns criteris i programa d’actuació per al futur de l’edifici.
Cal inscripció prèvia per assistir a l'acte Exposició sobre el Dispensari Antituberculós
L’exposició "Febre de la matèria. Apropaments al Dispensari Antituberculós del Raval, Barcelona" es podrà visitar fins al 24 de maig i inclou fotografies de Gregori Civera i Jorge Ribalta, que mostren imatges actuals d’aquest edifici històric, actualment en ús com a ambulatori d’assistència primària del Raval Nord.
L'exposició arriba en un moment clau, coincidint amb l'inici de les obres del nou ambulatori a la Capella de la Misericòrdia, a la plaça dels Àngels, i planteja interrogants sobre el destí del Dispensari Antituberculós.
Més informació sobre l'exposició