COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (https://www.arquitectes.cat)

Inici > Arquitectura en procés. Solucions de baixa alçada per a una climatització eficient amb REHAU

[1]

Arquitectura en procés. Solucions de baixa alçada per a una climatització eficient amb REHAU

Imatge: 
© Rehau

Entitat Organitzadora : COAC

Lloc: En línia

Demarcació : Girona

Data inici : Dimarts, 17 març, 2026

Horari: De 12 a 13.30 h

Tornar [2]
L’Escola Sert de la Demarcació de Girona del COAC posa en marxa el cicle Arquitectura en procés, una proposta formativa que combina rigor tècnic i aplicació pràctica amb l’objectiu d’aprofundir en solucions constructives concretes des d’una mirada professional i actualitzada  amb la voluntat d'oferir eines rigoroses i útils que donin resposta als requeriments normatius vigents i als condicionants projectuals de la pràctica professional.

La primera sessió del cicle ens acompanyarà l'empresa REHAU i se centrarà en un cas real de rehabilitació d’un habitatge situat a Port de la Selva, que servirà com a fil conductor per analitzar, amb criteri tècnic, els reptes i les decisions projectuals adoptades.

La jornada teòrica tindrà lloc el dimarts 17 de març, de 12.00 a 13.30 h, en format online, on s'abordarà: les limitacions inicials del projecte (alçades disponibles, estructura existent i requeriments normatius), els reptes específics en matèria de climatització, les diferents alternatives en sistemes de baixa alçada, els criteris de selecció en funció de l’eficiència energètica, el confort i la viabilitat constructiva, i el resultat final i les conclusions tècniques. Aquesta sessió permetrà contextualitzar la presa de decisions dins el marc normatiu vigent i oferirà eines útils per a la pràctica professional.

La visita a l'obra serà el divendres 20 de març, de 12.00 a 14.00 h, la qual permetrà conèixer directament l’aplicació de la solució adoptada, contrastar els continguts teòrics amb la realitat construïda i afavorir l’intercanvi d’experiències entre els professionals assistents.

Aquesta doble mirada —teòrica i aplicada— facilita el contacte directe amb professionals del territori —arquitectes, tècnics i altres agents del sector— en un context real i aplicat, alhora que permet associar un producte comercial a continguts tècnics i divulgatius d'alt valor afegit, fomentant l'intercanvi d'experiències i el debat tècnic entre els participants.

INSCRIPCIONS
Jornada tècnica gratuïta. Cal formalitzar la inscripció a través d'aquest enllaç [3]. 
La inscripció a aquesta activitat inclou la sessió teòrica online + la visita a l'obra. En cas de no participar a la visita a l'obra, s'hauria de comunicar al correu electrònic vmasip@coac.net [4].

PDF version [5]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : https://www.arquitectes.cat/ca/cultura/arquitectura-en-proces-solucions-de-baixa-alcada-una-climatitzacio-eficient-amb-rehau

Links:
[1] https://www.arquitectes.cat/sites/default/files/arquitectura-proces-rehau-2026.png
[2] https://www.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29
[3] https://www.escolasert.com/ca/calendari/arquitectura-proces-solucions-baixa-alcada-climatitzacio-eficient-rehau
[4] mailto:vmasip@coac.net
[5] https://www.arquitectes.cat/ca/printpdf/print/34121