COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (https://www.arquitectes.cat)

Inici > Exposició "Arquitectura de terrer"

[1]

Exposició "Arquitectura de terrer"

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya

Entitat Organitzadora : COAC

Lloc: Canònica de Vilabertran

Demarcació : Girona - Delegació de l'Alt Empordà

Data inici : Dijous, 28 maig, 2026

Data fi : Diumenge, 12 juliol, 2026

Tornar [2]
Del 28 de maig al 12 de juliol, la Canònica de Vilabertran acollirà l'exposició "Arquitectura de terrer" comissariada per l'arquitecte Oriol Roselló.

Davant la deriva d’una contemporaneïtat que sovint entén l’edifici com un objecte desconnectat del bategar de la terra, ens trobem en la necessitat d’aturar-nos i formular una pregunta que és, en essència, una qüestió de supervivència cultural i ecològica: Com ha de ser un celler que per sobre d’una funcionalitat i nivell de sostenibilitat contextualitzi amb el paisatge físic i cultural de l’Empordà? Davant aquesta imperant globalització estètica Oriol Roselló ens proposa una revolució del passat, una praxi que defensa matèrials i tècniques preindustrials.

Organita: Festival Terrer Empordà
Amb la col·laboració: Delegació de l'Alt Empordà del COAC

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : https://www.arquitectes.cat/ca/cultura/exposici%C3%B3-arquitectura-de-terrer

Links:
[1] https://www.arquitectes.cat/sites/default/files/arquitectura-terrer-bona.png
[2] https://www.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29