
En l’exposició es va fer visible com els nens i nenes de la ciutat perceben l’espai públic, com el miren, com el viuen i com analitzen allò que els agradava i allò que no.
El projecte, que va començar caminant de la mà dels infants, es va mostrar al Museu de la Garrotxa durant 4 mesos i mig, durant els quals es va interpel·lar al visitant a participar en una nova reflexió sobre la ciutat a partir de la seva pròpia experiència, sumant-la a l’obtinguda des de les escoles.
En paral·lel a l’exposició es van organitzar quatre visites on s’explicaven els resultats dels tallers alhora que s’aprofundia en la reflexió a partir de la mirada dels nens i nenes sobre la ciutat, explicant-la i mesclant-la amb els col·lectius convidats, que van ser:
_ els alumnes del curs de català del Consorci de Normalització Lingüística de la Garrotxa. (04/05/2026)
_ la comunitat educativa, de la mà del Col·lectiu d’ensenyants de la Garrotxa. (02/06/2026)
_ els tècnics i responsables de l’Àrea de Cultura i Educació de l’Ajuntament d’Olot. (16/06/2026)
_ les Associacions de Famílies d’Alumnes (Afas) de les escoles d’Olot. (18/06/2026)
Links:
[1] https://www.arquitectes.cat/sites/default/files/repensem-olot-presentacio.jpg
[2] https://www.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29