Propers Actes
Les possibilitats que ofereix treballar a l'...
Les possibilitats que ofereix...
Arquitectura & FM: Del Build to Rent al Co-Living
Arquitectura & FM: Del Build...
Presentació del llibre "El mediterráneo inventado"
Presentació del llibre "El...
Jornada d'Innovació Digital: Smart Robotics, Drons i...
Jornada d'Innovació Digital...

Si tens dubtes sobre l'ajuda o necessites assessorament, pots contactar amb l'equip del SOC COAC: soccoac@coac.net
• Col·legiats que, a causa de crisi provocada per la COVID-19, estiguin en una situació de dificultat econòmica.
• Intermediació per a la condonació de quotes amb ASEMAS i HNA. I en casos excepcionals, cobertura d’aquestes fins a un import màxim de 1.200€ anuals.
• Mediació amb la propietat/entitat financera sobre lloguers o hipoteques de despatx professional. I en casos excepcionals, cobertura dels deutes fins a un import màxim de 1.200€ anuals.
• Estar d’alta de col·legiació i al dia de pagament de quotes col·legials.
• Valoració per part de l'equip del SOC COAC.
• Ingressos anuals de la persona sol·licitant iguals o inferiors a 13.300 € bruts* o haver vist reduïts els ingressos en més d’un 60% des de l'inici de la pandèmia fins a la finalització de l’estat d'alarma.
• Només pot fer la sol·licitud la persona col·legiada que requereix l’ajut.
• Si hi ha més d’un membre de la unitat de convivència col·legiat amb una sol·licitud del SOC COAC oberta, cal especificar-ho en el formulari d’inscripció. L’equip del SOC COAC es reserva el dret a analitzar aquests casos de forma conjunta.
*Reial Decret 231/2020, aprovat el 4 de febrer del 2020.
• Formulari de sol·licitud degudament omplert.
• Informe de vida laboral actualitzat. Es pot sol·licitar telefònicament al 901 50 20 50 de la Tresoreria de la Seguretat Social o bé a la pàgina web.
• Última declaració de la renda.
• Declaració jurada on caldrà justificar la situació i indicar quin és l’import que es necessita (fins a 1.200 €).
• Comprovant bancari que garanteixi la titularitat del compte per part de la persona beneficiària de l’ajut.
• Document fiscal que s’adjunta degudament omplert (Model 145).
Arquitectes que treballen per compte d’altri:
• Certificat ERTO i/o atur.
• Nòmines dels mesos de març, abril, maig i juny del 2019 i del 2020.
• Darrera quota d’ASEMAS pagada.
Arquitectes lliberals:
• Declaració de l’IVA del primer i segon trimestre dels anys 2019 i del 2020 (Model 303).
• Balanç de pèrdues i guanys de l’activitat econòmica dels mesos de març-abril-maig-juny del 2019 i del 2020.
• Darrera quota d’ASEMAS pagada (en el cas que sigui l’objecte de l’ajut).
• Darrera quota HNA pagada (en el cas que sigui l’objecte de l’ajut).
• Darrera quota d’hipoteca del despatx pagada (en el cas que sigui l’objecte de l’ajut).
• Darrera quota de lloguer del despatx pagada (en el cas que sigui l’objecte de l’ajut).
• Si es demanen ambdues ajudes serà d’un màxim de 1.200 €.

