COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (https://www.arquitectes.cat)

Home > La diada de la rosa i el llibre tornarà a prendre plaça Nova

[1]

La diada de la rosa i el llibre tornarà a prendre plaça Nova

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Demà dimarts 23 d’abril la diada de Sant Jordi es celebrarà de forma multitudinària a les diferents demarcacions del Col·legi d’Arquitectes arreu del territori català. A la seu de plaça Nova de Barcelona, les parades de llibres de la Cooperativa Jordi Capell, i de l’agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya (AJAC), que vendrà diversos títols a preus molt econòmics, tornaran a convocar al seu voltants a milers de professionals i ciutadans en general.

Com és tradicional, la Cooperativa ha convidat a tots els arquitectes que han publicat algun llibre en el darrer any a signar exemplars a l’espai que s’instal·larà a la sala d’exposicions de plaça Nova. Aquest anys són més de 60 els arquitectes convocats per a la signatura d’exemplars de les seves obres entre les 12 i les 14 h.

De la seva banda, a la seva parada l’AJAC oferirà la possibilitat d’adquirir diferents títols a preus tant econòmics com ara 4 euros.
 
 
22/04/2013
Tornar [2]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : https://www.arquitectes.cat/en/node/268

Links:
[1] https://www.arquitectes.cat/en/node/268
[2] https://www.arquitectes.cat/en/javascript%3Ahistory.back%281%29