El compte enrere per a la 3a edició de "Descarbonitzant l'Arquitectura" ha començat! A continuació et donem una sèrie de consells perquè puguis extreure tot el suc a la jornada.
VINE EN TRANSPORT PÚBLICLa jornada tindrà lloc a la seu del Col·legi d'Arquitectes, al centre de Barcelona (Plaça Nova, 5). Les estacions de metro més properes són Liceu (L3), Plaça Catalunya (L1, L3 i FGC) i Jaume I (L4).
RECULL LA TEVA ACREDITACIÓVine amb temps! El registre serà de 8.30 a 9.00 h. Cerca el correu de confirmació i tingues a mà el codi QR per accedir al recinte. Si t'interessa el
servei de traducció simultània, sol·licita'l al taulell de registre.
PARTICIPA DEL DEBAT I NETWORKINGPlanteja les teves preguntes a cada sessió a través de la plataforma
Mentimeter , utilitzant el codi QR que trobaràs a l’acreditació. Durant les pauses, coneix altres professionals del sector i aprofita per fer networking!
RESTAURANTS I HOTELS RECOMANATSEt facilitem una llista de
restaurants propers al COAC per dinar:
·
Restaurant BAR COAC ·
Restaurant Cercle Artístic ·
Restaurant Ascens (Hotel Catalonia)
·
Shunka ·
Asian Ways ·
Bilbao Berria ·
L’Estruch ·
Bosco ·
Bun Bo Si ho necessites, tenim a la teva disposició codis promocionals per a la reserva dels següents
allotjaments:
·
Atiram Hotels . 10% de descompte amb el codi "DESCARARQUI"
·
Hotel Barcelona Catedral . 5% de descompte amb el codi "BCNCAT"
COMPARTEIX LA TEVA EXPERIÈNCIA A LES XARXES SOCIALSUtilitza les etiquetes #DescarbonitzantArquitectura #DescarbonizandoArquitectura #DecarbonizingArchitecture i menciona el @COACatalunya!