Les darreres setmanes, alguns col·legiats han comunicat dificultats per accedir a les seves factures del COAC: tot i que el nom del document es mostra correctament, no es pot obrir ni descarregar. Després d’una revisió tècnica, s’ha identificat la incidència i s’implementarà una actualització del sistema que entrarà en vigor l’1 de gener de 2026.
A partir d’aquesta data, totes les factures emeses a partir de l’1 de gener de 2021 es podran consultar i descarregar amb normalitat. Les factures anteriors podran continuar sol·licitant-se, si cal, enviant un correu electrònic al Departament de Comptabilitat a l’adreça comptabilitat@coac.net[2].
Recomanació per a projectes anteriors a 2021 Si esteu treballant en projectes iniciats abans del 2021, es recomana descarregar i arxivar les factures corresponents a aquests projectes a les carpetes del despatx abans de l’actualització del sistema. En cas que no sigui possible la descàrrega, podeu sol·licitar-les directament a Comptabilitat. Aquesta mesura és preventiva i no respon a cap situació d’urgència