El passat 27 de maig es va reunir el Jurat del
Concurs per seleccionar una proposta general per als nous edificis del Club Nàutic Costa Brava a Palamós. Del 60 equips admesos, els equips seleccionats per participar a la segona fase del Concurs han estat: SCOB Arquitectura i Paisatge, SLP; Esteve Bonell Costa i Josep M Gil Guitart; Fuses - Viader Arquitectes, SLP; Albert Jane Planelles i Bernat Llauradó Auquer; Anna Noguera Nieto; i Francesc Cobo del Arco.
El passat dijous 21 de juliol va reunir-se el Jurat de Concurs per seleccionar la
proposta guanyadora d'entre les sis presentades, anònimament, en segona fase.
El proper
dimarts 26 de juliol de 2016, a les 9.30 hores, tindrà lloc a les Instal·lacions del Club Nàutic Costa Brava, l'
acte d'obertura del SOBRE 2 i la
proclamació del guanyador del Concurs.
L'objecte del Concurs
convocat pel Club Nàutic Costa Brava de Palamós (CNCB) , amb l’assessorament de la Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, consisteix en la selecció de la millor proposta per als nous edificis del Club Nàutic Costa Brava a fi de poder obtenir la visualització arquitectònica de tots els edificis nous del Port Esportiu i poder
adjudicar a la proposta guanyadora, com a primera fase de la renovació del Port, l’encàrrec d’Avantprojecte dels Edificis.
El Jurat l’integren el president de la Junta Directiva del CNCB, Eduard Sallés Archs; el secretari de la Junta Directiva del CNCB, Jose Maria Arnedo del Pozo; l’arquitecte Municipal de Palamós, Jaume Viñolas Segarra; els arquitectes Enric Yañez Castro i Josep Sanllehí Pijoan, designats pel CNCB; els arquitectes Manel Bosch Aragó i Lluís Rodeja i Roca, designats pel COAC, i l’assessora jurídica del COAC, Helena Hugas, amb veu i sense vot.