Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Jornada sobre Facility Management en la Administración Pública

El próximo día 10 de marzo, de 9 a 14 h, tendrá lugar en el Auditorio del Palau de la Generalitat una sesión especial de los "Miércoles Tecnológicos" del Colegio de Arquitectos, en que se hablará sobre el Facility Management en las Administraciones de Catalunya.

Es necesario confirmar asistencia, a través del formulario de inscripción, antes del 8 de marzo a las 14 h.

Contaremos con una serie de ponentes provenientes de diversos Departamentos de la Generalitat, así como de la Diputación de Barcelona y de diferentes ayuntamientos, que hablarán del Facility Management en la gestión patrimonial, la optimización de espacios, el mantenimiento del patrimonio inmobiliario y la puesta en marcha de grandes infraestructuras:

· Isabel Tornabell y Cristina Navas, del Campus Administratiu de la Generalitat de Catalunya;
· Rafa Lopez y María Pérez, del Departament de Justícia de la Generalitat;
· Jaume Torrent, de Departament de Vicepresidència, Economia i Hisenda.
· Abel Bruc, de la Agència Catalana del Patrimoni Cultural;
· Maite Mínguez, del Departament d’Educació, i Josep Oriol Garcia, d’Infraestructures.cat;
· Albert Martínez, del Servei de Manteniment d’Edificis de la Diputació de Barcelona;
· Josep Barjuan, del Departament de Logística i Infraestructures de l’Ajuntament de Barcelona;
· Antoni Boscadas, del Ajuntament del Prat de Llobregat;
· Mònica Bonafonte, de la Escola Sert COAC
Printer-friendly versionPDF version