La reforma d'aquest habitatge ha consistit en descongestionar tota la part central per tal de fer arribar llum natural a totes les estances. És per aquest motiu que s'ha optat per espais més amplis i noves obertures en diferents estances per aconseguir llargues visuals i recorreguts al llarg de tot l'habitatge. S'ha pretès que, en comptes que tot l'espai s'entengui com la suma de petites entitats, s'entengui tot com un sol espai per tal que s'habiti com un conjunt.
S'ha obert la cuina a la sala d'estar tot creant una nova obertura que per mitjà d'una estanteria que s'acaba convertint en sofà d'obra connecta ambdós espais.
A nivell de materials, s'ha optat per dos tonalitats, la fusta de roure enfosquida i el blanc que gràcies al mobiliari, murs i paviment li proporcionen una elegància a l'habitatge fugint del to fred que normalment emana el color blanc.
Finalment, per millorar energèticament el consum energètic de l'habitatge s'han realitzat totes les fusteries noves i s'ha instal·lat aerotèrmia per conductes per l'aportació d'ACS, calefacció i A/C.
| Edició mostra | Mostra Barcelona |
| Any | 2023 |
| Modalitat | Inclou intervencions de rehabilitació de promoció pública i/o privada |
| Promoció | Privat |
| Email societat | a.botet@coac.net |