Propers Actes
Conferencia | Creando comunidades y cambiante...
Conferencia | Creando...
Jornada: Descarbonización y rehabilitación energética....
Jornada: Descarbonización y...
Jornada Técnica Mimper: Sistemas de impermeabilización...
Jornada Técnica Mimper: Sistemas...
'Català-Roca. Obras Maestras' a Donòstia, amb la col·laboració del COAC
Del 14 de febrer a l'1 de juny es pot visitar a la Sala Kubo-Kutxa de Donòstia l'exposició 'Català-Roca. Obras Maestras', organitzada per La Fábrica amb la col·laboració del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya.
L'exposició, comissariada per Chema Conesa, mostra 150 obres de Francesc Català-Roca, seleccionades entre més de 200.000 negatius i 17.000 fulls de contactes. Així, es mostren fotografies dels seus viatges per Espanya entre els anys 1953 i 1964, que dibuixen un retrat plural i quotidià de la vida d'aquella època.
Des de la inauguració de l'exposició el 2010 a la Fundación Barrié de la Maza de Vigo, l'exposició ha viatjat per Valladolid, Barcelona, Saragossa, Porto, Sevilla i Madrid. Ara arriba a Donòstia a la seva 8a itinerància amb més de 235.000 visitants.