Propers Actes
Ma, 06 Octubre
12:00 a 14:00 h
Jornada Técnica | La ventana de PVC frente a los retos de...
Jornada Técnica | La ventana de...
Ma, 20 Octubre
12:00 a 14:00 h
Jornada Técnica | Envolventes metálicas arquitectónicas....
Jornada Técnica | Envolventes...
De Thu, 01 Octubre hasta Miercoles, 21 Octubre
A las 18h
JORNADAS TECNICAS: Intervención en patrimonio con mortero...
JORNADAS TECNICAS: Intervención...
Ma, 27 Octubre
12:00 a 14:00 h
Jornada Técnica | Superficies en obra: criterios de...
Jornada Técnica | Superficies en...
De Thu, 05 Noviembre hasta Fri, 06 Noviembre
¡Inscripciones abiertas para la 5ª edición de "...
¡Inscripciones abiertas para la...
La diada de la rosa i el llibre tornarà a prendre plaça Nova
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Demà dimarts 23 d’abril la diada de Sant Jordi es celebrarà de forma multitudinària a les diferents demarcacions del Col·legi d’Arquitectes arreu del territori català. A la seu de plaça Nova de Barcelona, les parades de llibres de la Cooperativa Jordi Capell, i de l’agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya (AJAC), que vendrà diversos títols a preus molt econòmics, tornaran a convocar al seu voltants a milers de professionals i ciutadans en general.
Com és tradicional, la Cooperativa ha convidat a tots els arquitectes que han publicat algun llibre en el darrer any a signar exemplars a l’espai que s’instal·larà a la sala d’exposicions de plaça Nova. Aquest anys són més de 60 els arquitectes convocats per a la signatura d’exemplars de les seves obres entre les 12 i les 14 h.
De la seva banda, a la seva parada l’AJAC oferirà la possibilitat d’adquirir diferents títols a preus tant econòmics com ara 4 euros.
De la seva banda, a la seva parada l’AJAC oferirà la possibilitat d’adquirir diferents títols a preus tant econòmics com ara 4 euros.
22/04/2013
