Propers Actes
Jornada Técnica | La ventana de PVC frente a los retos de...
Jornada Técnica | La ventana de...
Jornada Técnica | Envolventes metálicas arquitectónicas....
Jornada Técnica | Envolventes...
JORNADAS TECNICAS: Intervención en patrimonio con mortero...
JORNADAS TECNICAS: Intervención...
Jornada Técnica | Superficies en obra: criterios de...
Jornada Técnica | Superficies en...
¡Inscripciones abiertas para la 5ª edición de "...
¡Inscripciones abiertas para la...
Dia Mundial de l’Arquitectura: debat i reflexió des de les Comarques Centrals
Amb motiu del Dia Mundial de l’Arquitectura, la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya organitza una sèrie de jornades per explorar els reptes urbans actuals i reflexionar sobre arquitectura, habitatge, salut i educació.
Les activitats programades busquen fomentar el debat sobre com l’arquitectura pot contribuir a la cohesió social, al benestar i al disseny de ciutats més justes i sostenibles.
No te les perdis!
On som en matèria d’habitatge? Què fem mentrestant?
26 de setembre a les 18 h, a la seu del COAC-Vic.
Conferència a càrrec de l’arquitecta Maria Sisternas, en el marc de l’exposició Aixopluc. Es parlarà sobre la reutilització de sòl urbà, edificacions en desús i polítiques d’habitatge assequible.
La ciutat de Vic, més de 50.000 habitants: reptes i oportunitats en salut, habitatge i ensenyament
Cicle de tres jornades gratuïtes i obertes al públic que se celebraran a la seu del COAC-Vic. Les sessions són:
• Salut i benestar – divendres 26 de setembre a les 18:00
• Habitatge – dijous 16 d’octubre a les 18:00
• Ensenyament – dijous 13 de novembre a les 18:00
Mirades / Projectes amb aire
Del 2 d'octubre al 5 de desembre, a la seu del COAC-Manresa.
En el marc del cicle MIRADES, l’arquitecte i fotògraf Agustí Farrés exposarà la seva obra, centrada en l’element de l’aire com a fil conductor.
Després de Manresa, l'exposició itinerarà a Vic. A més, el públic podrà gaudir de dues trobades amb l’autor: el 22 d’octubre del 2025 a la seu del COAC a Manresa, i el 15 de gener de 2026 a Vic.
