Propers Actes
Jornada Técnica | La ventana de PVC frente a los retos de...
Jornada Técnica | La ventana de...
Jornada Técnica | Envolventes metálicas arquitectónicas....
Jornada Técnica | Envolventes...
JORNADAS TECNICAS: Intervención en patrimonio con mortero...
JORNADAS TECNICAS: Intervención...
Jornada Técnica | Superficies en obra: criterios de...
Jornada Técnica | Superficies en...
¡Inscripciones abiertas para la 5ª edición de "...
¡Inscripciones abiertas para la...
Nova modalitat al Registre Automàtic: Registre d’interès professional
La novetat se suma al Registre Automàtic tradicional, que continua sent l’eina clau per als arquitectes col·legiats en modalitat exercent per acreditar l’habilitació professional en el moment del registre. Cal recordar que és un registre voluntari i no es tracta d’un visat, fet pel qual no s’hi poden tramitar documents vinculats a projectes amb visat obligatori.
Amb la incorporació del Registre d’interès professional, s’ofereix un nou àmbit per facilitar la inscripció i valoració de treballs professionals que no formen part de l’activitat tècnica habitual.
Així, amb aquest nou tràmit, tant col·legiats exercents com no exercents podran registrar documents com articles, fotografies, dissenys, llibres o estudis, reforçant el compromís amb la protecció i reconeixement de la diversitat professional.
Com funcionen els dos tipus de Registre Automàtic?
Des de la pàgina principal del Registre Automàtic, cal clicar la icona “Nou” per seleccionar el tipus de registre:
· Registre de documents vinculats a l’exercici tècnic (el Registre Automàtic tradicional)
· Registre d’interès professional (nou tràmit)
En ambdós casos, els documents s’han de presentar en format PDF, amb un pes màxim de 20 MB per fitxer. Si el fitxer supera aquest límit, caldrà dividir-lo en diferents fitxers que no superin els 20 MB cada un.
Identificació dels expedients
· Registre de documents vinculats a l’exercici tècnic: manté la codificació actual (p.e. R00019B25)
· Registre d’interès professional: codificació iniciada amb RI (p.e. RI0006B25)
Tarifa del servei
El preu és el mateix per als dos tipus de Registre Automàtic: 19 € + IVA pels primers 4 MB, i 0,60 € + IVA per cada MB o fracció addicional.
