Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Taller arquitectura a les aules

Inscripcions Arquitectura a les Aules 2027

 

Centre Educatiu

Recomanem que els centres educatius s’apuntin amb un màxim de 4 grups i, si aquests són de diferents nivells educatius, cal una inscripció diferent per a cada nivell.

 

Estudiant d'arquitectura

 

Arquitecte


Informació bàsica sobre protecció de dades:

Responsable del tractamentCol·legi d’Arquitectes de Catalunya "COAC"
Finalitat del tractamentGestionar la inscripció, selecció, organització, coordinació i desenvolupament del programa Arquitectura a les Aules, així com les comunicacions necessàries amb les persones participants i els centres educatius.
Base jurídicaLa gestió de la sol·licitud d'inscripció i de la participació en el programa Arquitectura a les Aules es basa en l'execució de la relació derivada de la sol·licitud presentada per la persona interessada, d'acord amb l'article 6.1.b del Reglament (UE) 2016/679 (RGPD). Determinats tractaments poden ser necessaris per al compliment d'obligacions legals aplicables al COAC, d'acord amb l'article 6.1.c del RGPD. Quan sigui necessari per a finalitats específiques que requereixin autorització expressa, el tractament es basarà en el consentiment de la persona interessada, d'acord amb l'article 6.1.a del RGPD.
DestinatarisLes dades identificatives i professionals estrictament necessàries podran comunicar-se al centre educatiu assignat i a les persones o entitats que participin en l’organització del programa quan sigui necessari per desenvolupar i coordinar l’activitat. Els proveïdors que prestin serveis tecnològics o de suport al COAC podran accedir a les dades en qualitat d’encarregats del tractament, amb el corresponent contracte i subjectes a les instruccions del COAC.
Transferències internacionalsNo es preveuen transferències internacionals de dades, llevat dels casos legalment previstos o degudament garantits.
Termini de conservacióLes dades d’inscripció i participació es conservaran durant el temps necessari per gestionar l’edició del programa i, posteriorment, durant els terminis aplicables per atendre les obligacions legals i les possibles responsabilitats derivades de l’activitat. 
DretsPodeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat, així com presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. 
Informació addicionalPot consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades

L'Activitat és gratuïta pels centres educatius. Els arquitectes rebran una remuneració simbòlica per cada activitat.

Els criteris de selecció seran coordinats per la comissió de la Setmana d'Arquitectura i les propostes ateses en funció dels centres educatius inscrits.