Propers Actes
Dll, 30 gener
de 17 h a 19 h
SESSIÓ SERT: ELS MATERIALS I LA DESCARBONITZACIÓ DEL SECTOR
SESSIÓ SERT: ELS MATERIALS I LA...
Dm, 31 gener
de 17 h a 19 h
Conferència: Bauhaus Museum Dessau: 3.055 m2 de vidre
Conferència: Bauhaus Museum...
Dm, 31 gener
de 18 h a 20 h
Jornada de Networking: Com et poden ajudar a estar en el...
Jornada de Networking: Com et...
Del Dv, 03 febrer fins Dg, 02 juliol
de dimarts a diumenge...
Exposició: 'Línies dures. Edificis, disseny i...
Exposició: 'Línies dures....
Missatge d'estat
You must login to view this form.
Suggeriments, peticions, queixes i reclamacions
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya recollirà els suggeriments i peticions que se li facin arribar a través del formulari que es facilita en aquesta pàgina web i respondrà als mateixos en el termini d’un mes des de la seva recepció.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.