Propers Actes
Dj, 11 desembre
a les 18h
Presentació del veredicte i l'exposició de la 7a...
Presentació del veredicte i l&...
Del Dj, 11 desembre fins Dv, 30 gener
De dilluns a dimecres...
Inauguració de l'exposició: "Mirades. Aire....
Inauguració de l'exposició:...
Del Dj, 11 desembre fins Dg, 14 desembre
Veure programa
XLVIII Jornades Internacionals sobre la Intervenció en el...
XLVIII Jornades Internacionals...
Dg, 14 desembre
10 h a 14 h
El COAC se suma a La Marató de TV3 amb activitats que...
El COAC se suma a La Marató de...
Dll, 15 desembre
18 h
Habitació pròpia! Conclusions del cicle i propostes d’acció
Habitació pròpia! Conclusions...

Suggeriments, peticions, queixes i reclamacions
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya recollirà els suggeriments i peticions que se li facin arribar a través del formulari que es facilita en aquesta pàgina web i respondrà als mateixos en el termini d’un mes des de la seva recepció.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.