Propers Actes
Dj, 26 setembre
19 h
Els dibuixos de Rafael Masó vistos per 05 AM arquitectura
Els dibuixos de Rafael Masó...
Del Ds, 28 setembre fins Dg, 29 setembre
10.00 h
ArquiVolta_Ebre: REfer l’espai públic, REcuperar la vida...
ArquiVolta_Ebre: REfer l’espai...
Dg, 29 setembre
10 hores
Arquivolta Banyoles: Obra construïda de Jeroni Moner
Arquivolta Banyoles: Obra...
Dll, 30 setembre
18.30 h
Catalunya inter-operable. L’oportunitat del canvi de tota...
Catalunya inter-operable. L...
Del Dll, 30 setembre fins Dg, 03 novembre
De dilluns a dissabte...
Exposició: Habitatge i vulnerabilitat. Des del Raval i el...
Exposició: Habitatge i...
Suggeriments, peticions, queixes i reclamacions
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya recollirà els suggeriments i peticions que se li facin arribar a través del formulari que es facilita en aquesta pàgina web i respondrà als mateixos en el termini d’un mes des de la seva recepció.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.