Propers Actes
Ds, 21 setembre
10 hores
#PremisArqGi 2024. Visita a les obres d’Olot
#PremisArqGi 2024. Visita a les...
Dj, 26 setembre
19 h
Els dibuixos de Rafael Masó vistos per 05 AM arquitectura
Els dibuixos de Rafael Masó...
Del Ds, 28 setembre fins Dg, 29 setembre
10.00 h
ArquiVolta_Ebre: REfer l’espai públic, REcuperar la vida...
ArquiVolta_Ebre: REfer l’espai...
Dg, 29 setembre
10 hores
Arquivolta Banyoles: Obra construïda de Jeroni Moner
Arquivolta Banyoles: Obra...
La seu del Col·legi a plaça Nova unifica la seva atenció presencial
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
A partir del proper 23 de maig els serveis de Visat, Secretaria, Firma Professional, Assessoria Jurídica i Comptabilitat del Col·legi donaran atenció presencial de forma unificada a la 3a planta de l’edifici, i atendran en un horari comú per a tots ells de les 9 del matí fins a les 14 h de dilluns a divendres.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.