Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Pla de millores en l'atenció a l'arquitecte: nou servei d'atenció telefònica

Pla de millores en l'atenció a l'arquitecte: nou servei d'atenció telefònica

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Dins del pla de millores en l'atenció a l'arquitecte del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ja ha entrat en funcionament un reforç en l'atenció telefònica que es dóna des de plaça Nova.

Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.

L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03

Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.
31/03/2014
Tornar