Propers Actes
Presentació de la Constel·lació Gaudí. Una arquitectura...
Presentació de la Constel·lació...
Fons Documental Càtedra Gaudí: Una nova visió de l...
Fons Documental Càtedra Gaudí:...
Visita guiada a les instal·lacions del Supercomputador...
Visita guiada a les instal...
Propostes per a un urbanisme adaptat al món rural
Propostes per a un urbanisme...
Sessió informativa: Viatge d’arquitectura a Buenos Aires
Sessió informativa: Viatge d...
El COAC-Comarques Centrals cedeix a Plataforma per la Llengua l’ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
Claudina Relat, presidenta de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, i Rut Carandell, directora de la Plataforma per la Llengua, han formalitzat l’acord mitjançant la signatura d’un conveni de cessió. Aquest conveni permet que l’entitat disposi d’un espai adequat per celebrar les seves reunions periòdiques, del grup de treball de la Catalunya Central, a la Casa Lluvià actual seu del COAC-CC.
Claudina Relat ha expressat la seva satisfacció per aquest acord: “Des del COAC estem molt contents de poder col·laborar amb una entitat que treballa per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social i que ajuda a garantir que el català sigui present com a llengua de ple dret en tots els àmbits i registres”.
Plataforma per la Llengua és una organització, sense ànim de lucre, no governamental amb més de 26.000 socis. L’entitat actua als diferents territoris de parla catalana i ho fa des de l'activisme i amb una perspectiva transversal: en l’àmbit socioeconòmic i audiovisual, en l’acollida i l’arrelament lingüístic dels nouvinguts, en les universitats i l’educació, així com en les administracions, entre altres àmbits d’actuació.
