Propers Actes
3a sessió del cicle Jamón Jamón amb Atelier local
3a sessió del cicle Jamón Jamón...
Exposició "Vicenç Huedo. Axiomes d'Arquitectura...
Exposició "Vicenç Huedo....
XLIÈ CURSET. JORNADES INTERNACIONALS SOBRE LA INTERVENCIÓ EN EL PATRIMONI ARQUITECTÒNIC. CAMINS D'AIGUA. RESTAURACIÓ I ÚS DEL PATRIMONI HIDRÀULIC
L'objectiu d'aquest Curset és atansar-nos al patrimoni hidràulic, que constitueix un dels fonaments de totes les cultures i civilitzacions del món.
Al llarg dels segles la humanitat ha construït multitud d'infraestructures: aqüeductes, rescloses, aljubs, xarxes de reg, canals navegables, edificis de tot tipus (molins, fàbriques, dipòsits, habitatges...) i enginys diversos (comportes, bombes, elevadors de vaixells...), que sovint representen les construccions humanes més grans de la seva època, a més de proeses tècniques i tecnològiques. Sempre construïdes responent a un disseny estrictament ajustat a l'ús requerit, però, tot i això, mai mancats d'un esperit estètic, simbòlic, de voluntat de representació.
Comitè organitzador:
Jaume Busquets Raventós, arquitecte codirector
Maria Llinàs Català, arquitecta codirectora
Rosa Bosch i Palau, arquitecta
Marc Piqué i Gascón, arquitecte
Albert Sánchez Esplugas, arquitecte
Representants de la Junta Directiva de l’AADIPA:
Àlex Gràvalos i Torner, arquitecte, secretari tècnic
Marta Urbiola i Domènech, arquitecta, tresorera
