Propers Actes
Dc, 15 abril
17:30h a 20:00h
Novíssims / 082ARQ i Sarquella Torres
Novíssims / 082ARQ i Sarquella...
Dc, 15 abril
9.30 h
Jornada tècnica: Arquitectura i construcció...
Jornada tècnica: Arquitectura i...
Del Dc, 15 abril fins Dc, 03 juny
d'11.00 a 12.30 h
Ramblejant pels Arxius: Visitem els edificis on s'...
Ramblejant pels Arxius: Visitem...
Nova borsa d'arquitectes en temes urbanístics
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
La Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), amb la voluntat de connectar els col·legiats de la demarcació amb les administracions locals, crea una Borsa d’Arquitectes formats en temes urbanístics per a la redacció d’aquesta tipologia de treballs. En aquest sentit, col·labora amb la Diputació de Girona, la qual l'ha orientat sobre els temes més rellevants que les administracions locals necessiten relacionats amb l'habitatge. Així, podran disposar d'un recurs de consulta més complet.
Si estàs col·legiat a la Demarcació de Girona del COAC i t’interessa formar part d’aquesta Borsa, cal que omplis aquest formulari.
Si estàs col·legiat a la Demarcació de Girona del COAC i t’interessa formar part d’aquesta Borsa, cal que omplis aquest formulari.
5/02/2024
