Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Casa Bloc

53 Propostes i recomanacions per donar resposta al dèficit d’habitatges protegits a Catalunya

Imatge: 
CASA BLOC: Josep Lluís Sert, Joan Baptista Subirana i Josep Torres Clavé Arquitectes

El proper dilluns 26 de gener a les 18.30 h, es presentarà a la seu del COAC de Barcelona el treball "53 Propostes i recomanacions per donar resposta al dèficit d’habitatges protegits a Catalunya", resultat de les sessions que, per encàrrec de la Fundació Campalans, va realitzar el grup de treball per afrontar la promoció, construcció i tinença d’habitatges assequibles a Catalunya.

Presentarà l'acte Sandra Bestraten i Castells, presidenta de la Demarcació de Barcelona del COAC, i Carles Marti Jofresa, membre de la Comissió Executiva de la Fundació Campalans.

Les conclusions aniran a càrrec d'Eduard Rodriguez i Villaescusa, doctor arquitecte i coordinador del treball; Bàrbara Pons Giner, arquitecta i directora de Barcelona Regional; Amadeu Iglesias Unzué, arquitecte i exdirector de la promotora d’habitatges socials IMPSOL; Jose Antonio Gras Iñigo, arquitecte i tinent d'alcaldia de Territori Sostenible i Medi Ambient de Sant Adrià del Besos, i Xavier Gonzalez Garuz, economista i exdirector financer de l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona.

Cal inscripció prèvia.

Versió per a imprimirPDF version