Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
silueta d'una clau sobre fons blau.

El COAC estrena nova Borsa de Treball

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El Col·legi d’Arquitectes ha posat en marxa una nova Borsa de Treball totalment renovada per adaptar-la als perfils cada cop més polivalents i versàtils que tenen els arquitectes.

La nova aplicació té per objectiu oferir als col·legiats la millor eina de suport per a la recerca de feina, amb diverses funcionalitats que permetin al col·legiat lluir la seva candidatura en aquelles ofertes professionals a les quals es vulgui inscriure.

En aquest sentit, la nova aplicació permet crear un currículum professional molt més complert que fins ara, detallant millor les especialitats, experiència i projectes que es vulguin destacar. Així, es poden incloure imatges dels projectes duts a terme, o recuperar la informació de la base de dades de les Mostres d’Arquitectura, en cas d’haver-hi presentat obra. Fins i tot, es poden crear diversos perfils per ajustar-los a les diferents ofertes de feina a les quals es vulgui optar.

Portal intuïtiu, dinàmic i fàcil
La plataforma s’ha dissenyat per ser una eina àgil, còmoda, intuïtiva i dinàmica que faciliti al màxim el contacte amb les organitzacions, empreses i particulars que busquen arquitectes.

Per començar a interactuar amb la nova Borsa només cal introduir i validar les dades, de manera que es pugui generar un perfil, que és el que veuran els contractants. A partir d’aquí, l'usuari es podrà inscriure als processos de selecció als quals vulgui optar com a candidat.

Millores de la nova plataforma
La nova Borsa de Treball presenta un seguit d’avantatges perquè cada candidat pugui personalitzar les seves necessitats.

Com a novetats més destacades, el portal permet:
- Generar un currículum amb l’experiència professional, crear un portfoli, incloure projectes desenvolupats i una carta de presentació.
- Modificar les preferències perquè l'eina filtri millor les ofertes actives i es puguin rebre només les que interessin a l’usuari.
- Accedir i consultar les ofertes de treball que gestiona la Borsa del COAC i també les d’altres cercadors com Infojobs o Feina Activa.
- Comprovar l'estat dels processos de selecció als que s’estigui inscrit.
- Crear diferents currículums adaptant la presentació de la informació segons els requisits de les ofertes de feina a les quals es vulgui optar.
- Contactar, a través de l’arq2arq, amb altres col·legiats per col·laborar en projectes concrets, cercant per especialitat i territori.

Novetats també per a les empreses
La nova eina també ofereix millores de cara a les empreses, que poden gestionar les candidatures de forma molt més fàcil i intuïtiva, fer un seguiment més acurat del procés de reclutament, gaudir d’una font de candidats variada per a diferents especialitats i fer recerques específiques per camps, fent així el filtratge més àgil.

La Borsa en xifres
El darrer any, la Borsa ha publicat més de 1.100 ofertes de prop de 1.000 empreses contractants, xifres que augmentaran notablement amb la incorporació de nous canals com Infojobs o el SOC.

Segons dades de l’enquesta de la professió, el 52% dels col·legiats considera que la Borsa de Treball és un servei imprescindible. Aquesta dada es corrobora amb el fet que quasi la meitat dels nous col·legiats del 2017 s’ha inscrit al servei.

Les teves aptituds, la clau del teu futur
Sota aquest lema, la Borsa de Treball vol ajudar els candidats a posar en valor les seves aptituds com a punt clau per a la cerca de feina.

Us convidem a entrar a la nova eina i experimentar el canvi.


* Cal que et loginis al web abans d'entrar a l'aplicació de la Borsa de Treball.

Per a qualsevol dubte o suggeriment podeu trucar al telèfon 93 552 08 40, enviar un correu a borsa.bcn@coac.cat o també a través del formulari de contacte de la pròpia aplicació.







13/03/2018
Tornar