Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Conferència: Bases d’un Pla ferroviari per a Catalunya

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
L'AASAP (Agrupació d’Arquitectes al Servei de l’Administració Pública)  en col·laboració amb la Demarcació de les Comarques Centrals, organitza una jornada de reflexió i debat sota el títol “Bases d’un Pla ferroviari per a Catalunya”.

L’acte, que tindrà lloc dimarts 3 de març a les 19h a la sala d'activitats del Museu del Barroc de Catalunya a Manresa (Plaça de Sant Ignasi, 14), anirà a càrrec de Manel Larrosa, arquitecte de l’AASAP i de Josep Maria Sisó, enginyer i economista i abordarà els reptes i les oportunitats d’una nova estratègia ferroviària com a element clau per al futur del país, tant des del punt de vista de la mobilitat com de la reestructuració urbana i territorial.

La jornada posarà sobre la taula la necessitat d’un pla ferroviari integral que articuli de manera jeràrquica la Llarga Distància, els serveis Regionals, la Rodalia i el transport de mercaderies, esdevenint l’eix vertebrador d’un nou projecte de país amb ambició ambiental, urbana i social.

 

Us hi esperem!


Col·labora: 
 

Versió per a imprimirPDF version