Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Col·legi d'Arquitectes de Catalunya Consumidor i usuaris

Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors.

Les queixes i reclamacions han de estar referides exclusivament a l'actividat professional del col·legiat.

Per accedir a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte.

El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.

Adreces:

Barcelona: Plaça Nova 5 tel. 933067852 e - mail: vocaliavisat@coac.net

Tortosa: Berenguer IV, 26, pral. tel. 977441972 e -mail: secr.tor@coac.cat

Girona: Plaça Catedral 8 tel. 972412891 e - mail. juridic.gir@coac.net

Lleida: Canyeret 2 tel. 973228921 e -mail: junta.lle@coac.cat

Tarragona: Sant Llorenç 20-24 tel. 977249367 e -mail: secr.tar@coac.cat

 

Documentació

Informació [pdf]

Instància [pdf]

 

També es poden adreçar a les autoritats i organitzacions competents en matèria de consum

Agència Catalana del Consum

Associacions de consumidores

Institut Nacional del Consum

Xarxa de Centres Europeus del Consumidor

Versió per a imprimirPDF version