Propers Actes
Imaginar polítiques que cuiden. Sessió final del projecte...
Imaginar polítiques que cuiden....
PONÈNCIA: Construcció d'habitatge públic de lloguer...
PONÈNCIA: Construcció d'...
Sessió informativa sobre el Pla de Remodelació de...
Sessió informativa sobre el Pla...
Presentació del llibre "Valldaura, 1150–2025"
Presentació del llibre "...
Projecció del documental "DIOS LO VE" a Vic
Projecció del documental "...
ELECCIONS MUNICIPALS 2023: DEBAT AMB LES CANDIDATURES DE MANRESA
Amb motiu de les Eleccions municipals del 28 de maig, la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’ Arquitectes de Catalunya (COAC-CC) i la Cambra de Comerç de Manresa sota el marc de la Taula de Territori, Sostenibilitat i Infraestructures del Bages organitzem el dimarts 2 de maig a les 18 hores, a la Cambra de Comerç de Manresa, una conversa amb els candidats de les diferents formacions polítiques amb representació en l’actual consistori de Manresa, o que tenen els drets electorals corresponents, per parlar sobre el futur de la ciutat.
L’acte, moderat per la periodista Mar Poyato, comptarà amb la participació de Marc Aloy (ERC), Ramon Bacardit (Junts per Manresa), Anjo Valentí (PSC), Gemma Boix (Fem Manresa), Andrés Rojo (Ciutadans), Josep Lluís Javaloyes (PP), Laura Massana (Manresa En Comú Podem), Sergi Perramon (Front Nacional de Catalunya) i Joan Vila (Impulsem Manresa).
Amb l’organització d’aquesta activitat, les entitats volem ser presents en un procés tan rellevant com és la celebració de les eleccions municipals, i implicar-nos, també, en el procés de transformació social i urbana de la ciutat, posant les institucions a l’abast dels professionals i dels ciutadans.
Entrada lliure
