Propers Actes
Exposició "Arquitectes en construcció. Recull de PFC...
Exposició "Arquitectes en...
Exposició "Mirades Aire. Contraforma de Maria Diví i...
Exposició "Mirades Aire....
Patrimoni Contemporani: conèixer, valorar, preservar....
Patrimoni Contemporani: conèixer...

Participa a les eleccions del COAC 2026
El dijous 21 de maig se celebraran les eleccions del COAC per escollir els òrgans de govern i representants. És una cita important per al Col·legi, el moment en què els col·legiats podreu escollir les persones que, al capdavant del Col·legi, us representaran com a col·lectiu professional durant els propers quatre anys.
La votació és electrònica i es podrà votar a partir del 20 de maig a les 9 h de forma remota.
El 21 de maig es podrà votar tant remotament fins a les 20 h com també a través dels terminals electrònics que s'habilitaran a totes les seus col·legials de 9 a 20 h.
Per exercir el dret a vot, pots fer-ho mitjançant un certificat digital (Firma Profesional, idCAT, Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT) o DNI electrònic) o, en cas de no disposar-ne, es podrà utilitzar una contrasenya d’ús únic (OTP), com en les eleccions anteriors.
A partir del dia 20 de maig a les 9 h ja es podrà votar de forma remota. Els col·legiats inscrits al cens rebran un correu electrònic amb l'enllaç al portal de vot i també s'habilitarà el botó directe d'aquesta pàgina web. Consulta els passos per accedir al portal.
A l'apartat "Preguntes freqüents" d'aquest espai web s'hi ha inclòs informació de suport per si sorgeixen dubtes durant el procés de votació.
Això no obstant, per a qualsevol dubte es pot trucar al telèfon d'Atenció a l'Arquitecte (93 306 78 03) o bé enviar un correu electrònic a eleccions2026@coac.net.
![]() PORTAL DE VOTACIÓ | COM VOTAR |
| PREGUNTES FREQÜENTS | VÍDEO INFORMATIU | CANDIDATURES I CAMPANYA |
| DEBATS ELECTORALS | CALENDARI | CONVOCATÒRIA |
| CENS ELECTORAL | PROVEÏDOR INFORMÀTIC |

