Propers Actes
Trobada amb Agustí Farrés: conversa sobre “Projectes amb...
Trobada amb Agustí Farrés:...
Jornada informativa per a la redacció de "Plans...
Jornada informativa per a la...
53 Propostes i recomanacions per donar resposta al...
53 Propostes i recomanacions...
Esmorzars Professionals, un nou espai de diàleg i...
Esmorzars Professionals, un nou...
CURS | Preparació per a oposicions
L’Escola Sert posa en marxa un curs de preparació per a tots aquells arquitectes que vulguin concórrer a unes oposicions a l'administració pública i necessitin preparar-se el temari específic de les proves.
Per això, entre el 29 d’abril fins al 8 de juliol, es desenvoluparà un curs de 24 sessions que repassarà els tres mòduls que recull l’examen i que inclouen qüestions relatives a l’urbanisme i l’habitatge, l’edificació i els equipaments, l’espai públic i el cadastre, a més a més d'una darrera sessió dedicada a fer proves pràctiques. També hi haurà un quart mòdul sobre la ciutat de Barcelona, que es cursarà de forma separada durant l'Escola d'Estiu.
El curs busca que l’alumne adquireixi els coneixements dels temaris específics habituals necessaris per presentar-se a les proves d’oposició d’arquitecte superior en qualsevol administració pública.
La formació, d’un total de 84 hores, es cursarà online a través del Campus Virtual.
