Propers Actes
Construmat celebra una nova edició. Reserva't les...
Construmat celebra una nova...
Presentació del llibre “Tent poles in the ground”, de...
Presentació del llibre “Tent...
Jornada tècnica REHAU: Salubritat i seguretat als...
Jornada tècnica REHAU:...
Acte inaugural de l'exposició de la 4a edició de la...
Acte inaugural de l'...
3 Itineraris per conèixer l'emprenta arquitectònica i urbanística del 1714 al 2014
Durant tres caps de setmana de novembre i altres tres de Març-Abril d"aquest any, l’equip d'Open Extra 1714 ha explicat les empremtes que la derrota de fa tres-cents anys va deixar sobre Barcelona i com va condicionar la trama urbanística de la ciutat que avui habitem. Hem visitat 25 edificis emblemàtics repartits entre els 9 itineraris i hem resseguit carrers, places i racons de la Ciutadella, la Ribera i la Barceloneta.
Uns itineraris que han inclòs edificis d’accés restringit com per exemple: les cavallerisses de la Guàrdia Urbana, l'Arc de Triomf, pati del Palau Dalmases, un àtic a la Ribera, la Torre d'Alta Mar i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB).
Tornem a fer una aproximació a l'empremta del 1714 d"una forma complementària i que sintetitza cadascun dels tres barris o emprentes explicats. Es programaran els dissabtes de 10:00 a 13:00h: 14 juny 2014 La Ciutadella, 28 juny 2014 La Ribera i 5 juliol 2014 La Barceloneta.
Itineraris guiats per un arquitecte, 3 hores de durada, 15€ cd. Paquet de tres itineraris 36€.
Més informació