Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Logo que representa la visualització d'un archiu a un portatil.

Suport personalitzat per a la tramitació telemàtica dels expedients de visat

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Des de la posada en marxa del visat 100% digital, el COAC ha posat a disposició dels col·legiats un seguit de mesures d'acompanyament fer facilitar la gestió online, principalment adreçada a arquitectes que habitualment han tramitat els seus expedients en paper.

Recordeu que totes les oficines de visat compten amb un ordinador a la vostra disposició perquè hi pugueu dur a terme els tràmits telemàtics. Allà, el personal de l'oficina us ajudarà a resoldre els dubtes que puguin sorgir durant el procés.

Atenció individual per al visat telemàtic

A més a més, podeu sol·licitar cita prèvia per tal de realitzar el primer visat telemàtic a l'oficina de Barcelona amb l'ajuda del personal de Visat. Només cal omplir el formulari de sol·licitud.

Per adreçar-vos a les altres seus col·legials, recordeu consultar l'horari d'atenció de les diferents oficines.

Sessions de formació
Els dies 24 de gener, 21 de febrer, 19 de març i 29 de maig tindran lloc les properes sessions de formació per generar PDFs de la documentació tècnica i conèixer el funcionament del portal telemàtic. Les sessions són gratuïtes, però cal inscripció prèvia:

· 24 de gener a les 10 h
· 21 de febrer a les 10 h
· 19 de març a les 10 h
· 29 de maig a les 10 h

Trobareu totes les eines de suport per al visat digital —manuals i tutorials— en aquest espai del web
22/12/2017
Tornar