Propers Actes
Escapada Palladiana. Vicenza i les villes del Véneto
Escapada Palladiana. Vicenza i...
Girona, temps de flors: Oasi, de CRISPU.Studio
Girona, temps de flors: Oasi, de...
Patrimoni Contemporani: conèixer, valorar, preservar....
Patrimoni Contemporani: conèixer...
Torneig de pàdel amb la Intercol·legial tècnica d’Osona
La Intercol·legial tècnica d’Osona (COAC-Cateb–EIC) organitza una jornada esportiva amb un torneig de pàdel adreçat als professionals col·legiats i col·legiades, amb l’objectiu de fomentar la trobada, la relació entre companys i la pràctica esportiva en un ambient distès.
L’activitat està pensada com un torneig totalment amateur, obert a totes les persones que tinguin ganes de passar-ho bé tot fent esport. Les partides es jugaran per parelles —que poden ser del mateix sexe o mixtes—, i cada parella disputarà un mínim de dos partits. L’organització facilitarà els horaris dels enfrontaments el mateix dia del torneig.
El torneig inclou cafè de benvinguda, aigua i esmorzar per a tots els participants, així com el material necessari per jugar (pales i pilotes) i premis per a les parelles guanyadores i finalistes.
Cal inscriure’s prèviament a través del formulari d’inscripció abans del dia 1 de juny (15€/persona)

Les bases d’un pla ferroviari per a Catalunya: Parlem de trens
Una invitació oberta a tothom per conèixer, de primera mà, la visió tècnica dels professionals convidats.
Aquesta xerrada ja s’ha dut a terme en altres punts del territori, i arriba a Igualada, on el tren és un tema especialment sensible: una reivindicació històrica de mobilitat encara no resolta. Un reflex del país —bones carreteres, però un sistema ferroviari que no acaba de donar el to.
Davant propostes com:
— Nou projecte d’alta velocitat
— Eix Transversal Ferroviari
— Metro Igualada-Barcelona pel Baix Llobregat
La visió dels arquitectes planteja una anàlisi global: viabilitat tècnica i econòmica, visió de conjunt, impacte real i calendari d’execució.
Si la xarxa viària ha tingut històricament la seva columna vertebral en l’AP-7, cal preguntar-se:
Hem de construir també una estructura ferroviària amb aquesta mateixa lògica?
El tren tindrà un paper fonamental en el futur, especialment en termes de sostenibilitat, eficiència i qualitat de vida.
Ponents:
— Manel Larrosa, arquitecte i exregidor d’urbanisme de Sabadell
— Josep Maria Sisó, enginyer i economista amb més de 42 anys d’experiència al sector públic (Renfe, Ministeri de Foment i ADIF)
Presentació a càrrec de Xavier Ludevid i Massana, president de l’AASAP
Només cal confirmar assistència clicant aquí.
JORNADA DE INTERCAMBIO PROFESIONAL PARA ARQUITECTOS DE LA ADMINSITRACIÓN LOCAL
El próximo lunes 27 de abril a las 10 h, en la sala de actos de la sede de Vic del COAC, la Demarcación de las Comarcas Centrales del Colegio de Arquitectos de Cataluña ha organizado una jornada dirigida principalmente a los arquitectos municipales, abierta también a todos los colegiados y colegiadas que tengan interés, con el objetivo de crear un espacio de encuentro y reflexión compartida en torno a la práctica profesional.
La jornada se concibe como un espacio para compartir experiencias, detectar necesidades comunes y trabajar contenidos de interés práctico vinculados al ejercicio de la profesión, especialmente en el marco de la administración municipal. A través del diálogo y el intercambio entre profesionales, se pretende poner el foco en los retos del día a día y en aquellos aspectos que generan mayor interés en la práctica profesional.
PROGRAMA:
Recepción y bienvenida
Presentación del objetivo de la jornada: compartir soluciones prácticas y actualizar conocimientos, a cargo de Claudina Relat, presidenta de la Demarcación de las Comarcas Centrales del COAC.
El papel de los arquitectos municipales en la simplificación administrativa, a cargo de Xavier Ludevid, presidente de la AASAP.
Soluciones de equipamiento para proyectos de espacio público, a cargo de Arnau Miralpeix y Albert de Ramos, de BENITO URBAN.
El visado de los proyectos: una herramienta clave para las administraciones locales, a cargo de Marta Puig y Elena Fargas, arquitectas visadoras de la Demarcación de las Comarcas Centrales del COAC.
Espacio para preguntas.
Conclusiones y clausura, a cargo de Manel Alcubierre, secretario de la demarcación de Comarcas Centrales del COAC.
Para asistir a la jornada, es necesario rellenar el formulario de.INSCRIPCIÓN
Patrocina:

JORNADA D’INTERCANVI PROFESSIONAL PER A ARQUITECTES DE L’ADMINISTRACIÓ LOCAL
La jornada es concep com un espai per compartir experiències, detectar necessitats comunes i treballar continguts d’interès pràctic vinculats a l’exercici de la professió, especialment en el marc de l’administració municipal. A través del diàleg i l’intercanvi entre professionals, es vol posar el focus en els reptes del dia a dia i en aquells aspectes que generen més interès en la pràctica professional.
PROGRAMA:
Recepció i benvinguda
Presentació de l’objectiu de la jornada: compartir solucions pràctiques i actualitzar coneixements, a càrrec de Claudina Relat, presidenta de la Demarcació de les Comarques Centrals del COAC.
El paper dels Arquitectes municipals en la simplificació administrativa, a càrrec de Xavier Ludevid, president de la AASAP.
Solucions d’equipament per a projectes d’espai públic a càrrec d’Arnau Miralpeix i Albert de Ramos de BENITO URBAN.
El visat dels projectes: una eina clau per a les administracions locals, a càrrec de Marta Puig i Elena Fargas, arquitectes visadores de la Demarcació de les Comarques Centrals del COAC.Espai per a preguntes
Conclusions i cloenda , a càrrec de Manel Alcubierre, secretari de la Demarcació de les Comarques Centrals del COAC.
Per assistir a la jornada, cal que ompliu el formulari d'INSCRIPCIONS



