Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Taller de llum

La segona Festa d’Arquitectura convida les famílies a experimentar amb la llum

Imatge: 
Sala Ferusic
El COAC Barcelona impulsa les Festes d’Arquitectura 2026 que, amb motiu de la Capital Mundial de l’Arquitectura, adquireixen enguany un caràcter excepcional.

La segona festa se celebrarà el dissabte 7 de març i estarà dedicada a la LLUM, protagonista del taller familiar de la jornada. L’activitat, a càrrec dels arquitectes Carles Sala i Relja Ferusic, compta amb la col·laboració del Laboratori d’Arquitectura Computacional (LAC) – ETSAB | UPC.

Sota el títol Light Doodle, el taller explorarà el dibuix, el traç i l’esbós espontani com a manera de definir geometries a l’espai a través de la llum. Mitjançant la tècnica del light painting, experimentarem amb diverses fonts de llum per descobrir com el moviment pot generar geometries lineals o superfícies reglades inesperades a partir de la fotografia de llarga exposició. Les traces lumíniques creades en un espai i temps determinats es faran visibles en forma de captures que revelaran sorprenents esbossos de llum!

TALLERS I ACTIVITATS: 

10.30 h Visita guiada al recinte Llars Mundet. Inscripcions

11-14 h  Exposició  “La volta catalana. De la tradició a la innovació”. Més informació

12.00 h Taller de Llum: Light DoodleInscripcions

Reserva't la data per a les següents Festes d'Arquitectura! 

· Dissabte 11 d’abril – Taller del Silenci 
· Dissabte 9 de maig – Taller de Bombolles  
· Dissabte 13 de juny – Taller d’Urbanisme  
· Dissabte 11 de juliol – Taller de Guix  
· Dissabte 12 de setembre – Taller de Ceràmica 
· Dissabte 3 d’octubre – Taller d’Aire 
· Dissabte 14 de novembre – Taller de Neuroarquitectura 
· Dissabtes 5 de desembre - Taller d’Accessibilitat 

En el marc de:

Iniciativa de:

Amb el suport de:

PDF version

Agitem l'hivern amb La Festiva! NOVA DATA

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Després d'haver-se cancel·lat l'acte el 12 de febrer arran de l'alerta meteorològica, La Festiva 2026 ja té nova data! La celebració tindrà lloc el divendres 6 de març a les 19 h, a la seu del COAC a Barcelona. Una data que, a més, s'emmarcarà en les activitats del COAC en el marc del Dia de la Dona.

Amb el canvi de data, recorda que cal fer una nova inscripció per participar-hi.

Per quart any consecutiu, La Festiva arriba amb l'objectiu de gaudir d'una tarda-nit pensada per trencar la rutina, connectar entre arquitectes i gaudir d'un espai lliure d'etiquetes.

Com a cada edició, l'esdeveniment compta amb una convidada sorpresa, i no hi faltarà pica-pica per compartir i gaudir d'un ambient distès i festiu.  

La música en directe anirà a càrrec de The Nonainos, una banda de rumba catalana que ofereix un espectacle fresc i autèntic, amb grans hits de tots els temps, que conviden a cantar, ballar i passar-ho bé sense excuses. El grup està format per Enric Manils (guitarra i veu), Francesc Sanchez (guitarrista i cors), Tito Álvarez (baix i cors) i Arturo Agudo (caixó). 

Un detall destacat és que Enric Manils, guitarrista i veu del grup, compagina la seva faceta musical amb la professió d'arquitecte. Des del 2023, any de fundació de la banda, conjuga ambdues passions: l'arquitectura i la música.

Vine a la Festiva 2026. Que no t'ho expliquin! 

Inscriu-t'hi i reserva la teva plaça! 


Amb el patrocini de: 
         

 

PDF version

Festes d’Arquitectura: Taller de Dibuix, Llars Mundet amb uns altres ulls!

Imatge: 
© Anna Mas
Comencen les Festes d’Arquitectura a les Llars Mundet amb el Taller de Dibuix, Llars Mundet amb uns altres ulls! 

Un taller familiar d’exploració arquitectònica a l’entorn de la plaça Anna Gironella. Observarem els edificis, mesurarem espais, dibuixarem i construirem plegats. Prepareu-vos per mirar i entendre l’arquitectura d’una manera diferent, en plena connexió amb Collserola.

TALLERS I ACTIVITATS: 

10.30 h Visites guiades al recinte Llars Mundet
Més informació i inscripcions

11-14 h  Exposició  “La volta catalana. De la tradició a la innovació”
REARQ-ETSAB 
Més informació

12 h  Taller de Dibuix. Llars Mundet amb uns altres ulls!
Construint a la Sala 
Inscripcions

Reserva't la data per a les Festes d'Arquitectura 2026! 

· Dissabte 7 de març – Taller de Llum 
· Dissabte 11 d’abril – Taller del Silenci 
· Dissabte 9 de maig – Taller de Bombolles  
· Dissabte 13 de juny – Taller d’Urbanisme  
· Dissabte 11 de juliol – Taller de Guix  
· Dissabte 12 de setembre – Taller de Ceràmica 
· Dissabte 3 d’octubre – Taller d’Aire 
· Dissabte 14 de novembre – Taller de Neuroarquitectura 
· Dissabtes 5 de desembre - Taller d’Accessibilitat 

En el marc de:

Iniciativa de:

Amb el suport de:

PDF version

El Tió de Nadal amb la Intercol·legial

Imatge: 
@Col·legi d'Arquitectes de Catalunya
La Demarcació de les Comarques Centrals es torna a sumar a la màgia del Nadal amb El Tió de la Intercol·legial.

Aquest desembre volem compartir amb vosaltres una tarda plena d’il·lusió i tradició. El nostre tió ja està preparat per fer-vos passar una estona divertida i carregada de sorpreses a càrrec del Pep Callau.

L’activitat tindrà lloc divendres 19 de desembre, a les 18 h, a l’espai de la Plana de l’Om de Manresa. Com cada any, els més petits i petites podran fer cagar el tió i descobrir què s’hi amaga, mentre els grans gaudeixen d’un ambient festiu i proper. A més, hi haurà berenar per a tothom i podreu aprofitar per fer-vos fotos amb el tió. 

Les places són limitades, per això es recomana fer la inscripció gratuïta per assegurar la vostra participació. No deixeu escapar aquesta oportunitat de viure plegats una de les tradicions més entranyables del Nadal.

Aforament limitat. *Edats de l'activitat pels menors de 0 a 10 anys.
Inscripcions aquí.

Us hi esperem amb molta il·lusió!

PDF version

Pàgines