Propers Actes
Presentació del Quaderns 277: nous horitzons per a l...
Presentació del Quaderns 277:...
Presentació del veredicte i l'exposició de la 7a...
Presentació del veredicte i l&...
Inauguració de l'exposició: "Mirades. Aire....
Inauguració de l'exposició:...
XLVIII Jornades Internacionals sobre la Intervenció en el...
XLVIII Jornades Internacionals...
El COAC se suma a La Marató de TV3 amb activitats que...
El COAC se suma a La Marató de...
Trobada amb Agustí Farrés: conversa sobre “Projectes amb AIRE”
El dijous 15 de gener de 2026, a les 18 h, a la sala d’actes de la seu de Vic del Col·legi d'Arquitectes gaudirem d’una trobada amb l’arquitecte i fotògraf Agustí Farrés i Crespi, autor de les fotografies de l’exposició “Mirades: Projectes amb AIRE”.
Aquesta exposició forma part del Cicle MIRADES, organitzada pel Col·legi d’Arquitectes i patrocinat per COSENTINO City Barcelona, que explora la relació entre arquitectura i fotografia. Farrés ens parlarà sobre la seva obra, centrada en l’element natural de l’aire com a fil conductor, i compartirà la seva experiència creativa.
L’exposició, que es podrà visitar a partir del 22 de desembre de 2025, reuneix 22 fotografies captades en entorns del territori, posant en relleu la força i la subtilesa d’aquest element essencial.
Agustí Farrés, amb despatx a Vic, combina la seva pràctica professional amb la docència i la seva passió per la fotografia. Ha exposat en diverses galeries de Catalunya i Madrid, i és autor de llibres com “Vic. Història de la ciutat” i “The Water of Life”. La seva trajectòria ha estat reconeguda amb premis a nivell local i nacional.
No et perdis aquesta oportunitat per conversar amb l’autor i descobrir la seva mirada artística sobre l’aire com a element essencial en la nostra relació amb l’espai.
Patrocina:
