Propers Actes
Presentació del llibre "Carlos Martí Arís: pensament...
Presentació del llibre "...
SAC. Visita al Showroom de Brecor + El noucentisme als...
SAC. Visita al Showroom de...
Cicle MARQ 2024/2025. Arquitectura recíproca, amb Josep...
Cicle MARQ 2024/2025....
SAC. CITIES CONNECTION PROJECT. BWA+BCN+LUX+GEST_...
SAC. CITIES CONNECTION PROJECT....
SAC. Descobreix Porcelanosa Catalunya: Jornada de Portes...
SAC. Descobreix Porcelanosa...
Èxit de participació en la 2a edició del RETAIL WALK organitzat pel COAC
El passat dijous 26 de novembre es va realitzar la segona edició del Retail Walk Barcelona amb gran èxit de participació. La jornada, organitzada pel Grup de Treball de Retail del COAC, va consistir en una visita al llarg de tot el matí per diverses botigues del centre comercial L'Illa Diagonal, acompanyats d'especialistes del sector del retail.
L’acte es va iniciar a l’Auditori de l’Fnac amb una xerrada a càrrec de Miquel Àngel Julià sobre la configuració i disseny arquitectònic del centre comercial L’Illa Diagonal, obra de Rafael Moneo i Manel de Solà-Morales, i reformat posteriorment per l’arquitecte Octavi Mestre. Tot seguit, la directora de Màrqueting i Comunicació de L’Illa Diagonal, Ainhoa Izuel, va fer una breu explicació sobre les estratègies comercials i de posicionament que el centre comercial ha anat fent els els darrers anys per tal d'esdevenir un centre comercial de referència a la ciutat. En acabar, el director de l’FNAC Illa Diagonal va donar una pinzellada breu sobre la tipologia i disseny de les botigues FNAC a Barcelona, i va realitzar una ruta per l'interior del seu local comercial.
El Retail Walk va continuar visitant algunes de les botigues més conegudes del centre comercial de la mà dels seus caps de màrqueting o dels seus especialistes en interiorisme i il·luminació. Botigues com Sfera, Caprabo, Textura, Bóboli, Cebado, Bilbao Berria o Andreu ens van obrir les seves portes per explicar quines eren les seves estratègies a l'hora de situar els seus productes, de vendre’ls o d’apropar-los als clients. La ruta va acabar amb una explicació detallada a càrrrec de Gemma Cuscó, CEO de TMM Group, que s’encarrega de crear “experiències sensorials” en el procés de compra d’algunes de les marques i botigues més importants del món.
La jornada, plena de professionals del sector, va servir per ampliar nous horitzons, conèixer nous secrets del sector del retail i crear noves oportunitats de treball. Per acabar, els assistents van poder dinar al restaurant Piscolabis.
Us deixem el vídeo resum de la jornada:
Patrocinadors: