Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Millora de les infraestructures informàtiques

Tal com us havíem avançat en anteriors comunicacions, un dels àmbits d’actuació contemplats al Pla de Millores dels serveis informàtics és la renovació de les infraestructures informàtiques del Col·legi.

Les accions que s’han de dur a terme impliquen haver d’aturar el web arquitectes.cat i totes les aplicacions telemàtiques a partir de les 15 h del divendres 11 de desembre fins a les 8 h del dimarts 15 de desembre. Per aquest motiu, durant els dies esmentats els serveis tampoc podran oferir atenció presencial a les seus col·legials, malgrat que sí que es mantindrà l’atenció telefònica habitual. El correu electrònic funcionarà amb normalitat.

Per a consultes relacionades amb el correu electrònic, podeu trucar al telèfon gratuït 900 800 549, que estarà disponible de dilluns a divendres i el dissabte dia 12 de desembre de 9 a 19 h.

Més connectivitat i estabilitat de les aplicacions web
Els canvis que s’implementaran tenen per objectiu incrementar i millorar la connectivitat amb el Col·legi, augmentar l'estabilitat de les aplicacions virtuals i consolidar la xarxa de servidors a través d’un proveïdor extern que garanteixi la disponibilitat dels serveis. Això ha de permetre que els col·legiats puguin interactuar amb les diferents plataformes informàtiques del Col·legi de manera molt més ràpida que fins ara, a més d’augmentar els nivells de seguretat.

Preguem disculpeu les molèsties que aquesta mesura us pugui ocasionar, i quedem a la vostra disposició al telèfon d’atenció a l’arquitecte 93 306 78 03.