El Servei d’Orientació Col·legial (SOC COAC) compta amb tres línies estratègiques de suport: l'assistencial, enfocada a l'assessorament socioeconòmic i el suport per pal·liar els efectes de la COVID-19; la de foment de la innovació, l’emprenedoria i el coneixement; i la de promoció de la igualtat de gènere.

Quines ajudes hi ha disponibles actualment?
Actualment, es poden demanar dos tipus d’ajudes dins la línia assistencial: les prestacions per contrarestar les conseqüències de la COVID-19 i els ajuts econòmics i serveis d'assessorament per altres casuístiques no vinculades a la COVID-19.

Com sol·licitar una ajuda?
Cada prestació compta amb uns requeriments d’accés i per fer la sol·licitud és imprescindible omplir el formulari i presentar la documentació requerida en cada cas. Totes les peticions les analitza de forma individualitzada l’equip del SOC COAC i, en pocs dies, la persona sol·licitant rep una resposta.

Contacta’ns, estem amb tu!
Si tens dubtes o necessites assessorament, pots posar-te en contacte amb l’equip del SOC COAC, que t’atendrà de forma personalitzada i totalment confidencial.

Contacte: soccoac@coac.net

Consulta el protocol de funcionament el SOC COAC i també el llistat de serveis i avantatges que tens al teu abast gràcies al conveni establert entre el COAC i el Col·legi de Metges de Barcelona. 






  • Suport econòmic puntual per ajudar a pal·liar les dificultats econòmiques dels col·legiats en situació de vulnerabilitat. 

    Accés a l'ajuda.


  • Suport econòmic puntual per ajudar a pal·liar les despeses que la situació de crisi provocada per la COVID-19 ha ocasionat al col·lectiu d’arquitectes i a les seves famílies.

    Accés a l'ajuda.

  • Suport econòmic professional puntual per ajudar a pal·liar les despeses relacionades amb la professió, com la gestió i cobertura de quotes d'ASEMAS, HNA, lloguers i hipoteques de despatxos professionals, que s'han vist afectades per la situació de crisi.

    Accés a l'ajuda.

  • Servei de rehabilitació a domicili o en un centre especialitzat per ajudar els professionals de l'arquitectura que han estat infectats per la COVID-19 i han patit seqüeles.

    Accés a l'ajuda.

  • Serveis d'atenció assistencial personalitzada i professionalitzada al propi domicili adreçats a garantir els suports que els col·legiats o els seus familiars requereixen a causa del tancament de centres de dia i residències per la crisi de la COVID-19.

    Accés a l'ajuda.

  • Suport per a la conciliació laboral dels col·legiats amb fills menors de 12 anys per conciliar la jornada laboral amb la familiar durant els períodes de manca d'obertura d'escoles per l'excepcionalitat de la COVID-19.

    Accés a l'ajuda.

  • Servei de suport psicològic orientat a a entendre, motivar i estimular els propis recursos personals i habilitats per encarar la situació problemàtica o de conflicte provocada per la COVID-19.  

    Accés a l'ajuda.

  • Servei d'assessorament i suport personal per tal d'orientar i recolzar els col·legiats a trobar la sortida més adient a situacions personals i professionals diverses, com la sol·licitud a prestacions de l'administració pública o la recomanació de serveis.

    Accés a l'ajuda.

Versió per a imprimirPDF version