Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Eines de suport per al visat 100% digital

El setembre de 2017 s'iniciarà la digitalització total dels expedients de visat. Per als arquitectes que habitualment tramiten els seus expedients en paper es posen a la seva disposició un seguit de mesures d'acompanyament.

Consulteu la notícia integra sobre el Visat 100% digital


SESSIONS DE FORMACIÓ
Durant els mesos de juny i juliol s'han dut a terme sessions de formació arreu del territori per als arquitectes col·legiats.
Les sessions programades per al mes de setembre són:
- Barcelona: 13 i 14 de setembre de 10 a 13 h. Inscripcions
- Barcelona: 27 i 28 de setembre de 10 a 13 h. Inscripcions

ATENCIÓ PERSONALITZADA PER FER EL PRIMER VISAT TELEMÀTIC
Si ho desitgeu, us podeu posar en contacte amb l'oficina amb la qual tramiteu habitualment els vostres visats per realitzar un visat telemàtic amb l'ajuda d'un tècnic del COAC. Caldrà reservar dia i hora, properament s’informarà amb més detall de com fer-ho.

SERVEI DE DIGITALITZACIÓ DE DOCUMENTS
A partir del 15 de setembre, per als arquitectes que optin per seguir portant la documentació en paper, el Col·legi disposarà d’un servei de digitalització de documents. El servei serà de pagament i els terminis de revisió seran una mica més llargs perquè inclouran el procés de digitalització.

MANUALS
Tant si no heu fet mai un visat telemàtic com si ja heu utilitzat l'eina alguna vegada, podeu recolzar-vos en els manuals de suport per tal de realitzar el tràmit de manera àgil i ordenada sense deixar-vos cap pas.

Guia fer PDF amb marcadors:         Guia portal de Tràmits:
            


ATENCIÓ TELEFÒNICA

Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el COAC a través del telèfon habitual d'atenció a l'arquitecte: 93 306 78 03.


Versió per a imprimirPDF version