Propers Actes
IN THE MAKING. Cartografia de les escoles d’arquitectura...
IN THE MAKING. Cartografia de...
Cicle cinema 2026 | Dios lo ve
"Dios lo ve" (Alex Guimerà & Guillem Ventura, Hic&Nunc, Catalunya, 2025, 89'. V.O. Castellà Català) és un viatge a l'univers creatiu d'Oscar Tusquets Blanca, figura imprescindible de l'arquitectura i el disseny a Espanya. Provocador i rebel, Tusquets ha deixat un llegat que transcendeix disciplines: arquitectura, disseny, pintura i escriptura conviuen en la seva obra sense jerarquies. El documental compta amb els testimoniatges de grans noms com Miquel Barceló, Antonio López, Albert Serra, Milena Busquets, Mario Vargas Llosa o Julia de Castro.
Participants: Alex Guimerà & Guillem Ventura
La projecció forma part del cicle de cinema 2026 del COAC Tarragona, que organitza ojoconico.xyz.
#COACTarragona

Nou cicle de cinema a la Demarcació de Tarragona
Així, es vol convertir la seu del COAC a Tarragona en un punt de trobada de professionals i aficionats a l'arquitectura, el disseny i l'urbanisme. Una finestra oberta al món des d'on contemplar, a través de diferents mirades, la transformació del mateix a diferents escales.
Amb la voluntat d'enriquir el debat, aquestes projeccions aniran acompanyades d'activitats paral·leles vinculades a la temàtica en el documental.
Reserva't les dates!
27 de gener a les 19 h - DIOS LO VE
19 de febrer a les 19 h - UNA VIDA EN COMÚN
20 de març a les 19 h - LA ESCALA HUMANA
17 d'abril a les 19 h - THE COMPETITION
19 de maig a les 19 h - LEWERENTZ DIVINE DARKNESS
16 de juny a les 19 h - POINT OF ORIGIN
Comissariat per:

#COACTarragona

Projecció del documental "With an Acre" produït pel CCA
El documental, produït pel Canadian Centre for Architecture (CCA) i d’una durada de 45 minuts, anirà seguit d’una conversa entre Milena Rodrigues (Flor de Café) i Albert Ferré (CCA).
Pel·lícula en portuguès, amb subtítols en francès i anglès
Direcció: Joshua Frank
Producció: CCA, 2025
"Ellas en la ciudad". Projecció i col·loqui
"Ellas en la ciudad" és una pel·lícula-documental que recupera la memòria de les dones que van transformar els barris perifèrics de Sevilla als anys 70. A través de les seves veus, la pel·lícula mostra com es van organitzar per reclamar escoles, transport, serveis bàsics i espais de convivència, convertint-se en motor de canvi social i urbà.
Una mirada sensible i crítica que connecta gènere, urbanisme i memòria col·lectiva, convidant a reflexionar sobre el paper de les dones en la construcció de les nostres ciutats.
A la sessió, visualitzarem la pel·lícula i posteriorment tindrem una conversa amb la seva directora, l’arquitecta Reyes Gallegos, i un col·loqui amb ella mateixa i les arquitectes Mònica Beguer, Lisa Marrani i Alba Reig.
L’acte serà conduït per Sandra Bestraten, presidenta de la Demarcació de Barcelona del COAC.
Entrada lliure fins a completar l'aforament.



