Propers Actes

serveis coac

SERVEIS PRESENCIALS AMB CITA PRÈVIA

Al juliol s'han reprès els serveis presencials que durant aquests mesos s’han hagut d’aturar. Concretament són: Visat administratiu, alguns tràmits de Secretaria, préstec i consulta a les Biblioteques i consultes als fons de l’Arxiu Històric.

Consulteu els horaris i els correus electrònics per sol·licitar cita prèvia.

[AVÍS]: Amb motiu de la intervenció tecnològica a Plaça Nova per tal de millorar les infraestructures de connectivitat de l'edifici, del 10 al 31 d'agost no hi haurà cita prèvia a la seu de Barcelona.





FUNCIONAMENT EN LÍNIA
Canal de consultes per correu electrònic

Recordeu que per estar al dia de les novetats de l'exercici professional en el context de la pandèmia, podeu consultar l'apartat de Preguntes freqüents.

En cas que tingueu un dubte no resolt, podeu realitzar la pregunta i derivar-la al servei i demarcació corresponents a través del canal directe de consultes per correu electrònic.

  


També estem a la vostra disposició al telèfon d'atenció a l'arquitecte 93 306 78 03 (de 8.30 a 14 h)


Correus electrònics dels serveis, demarcacions i delegacions del COAC 

Correus electrònics dels serveis del COAC
Correus electrònics de les demarcacions i delegacions del COAC

Preguntes Visat i Registres

Es pot visar amb normalitat?

Sí. Tot el servei es fa amb normalitat de manera telemàtica. En cas de dubte, contacteu per correu electrònic amb la vostra demarcació o truqueu al telèfon d'atenció a l'arquitecte 93 306 78 03.

Es pot fer la tramitació d'un IIT amb normalitat?

Sí. El servei d'IIT funciona amb normalitat. Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a iit.bcn@coac.net


Preguntes Secretaria

Com puc demanar un certificat COAC?

Es pot sol·licitar a l'apartat web de certificats.

En el cas de tipologies de certificats no incloses en aquest apartat, podeu enviar un correu a secretaria@coac.net.

Necessito col·legiar-me, com ho puc fer?

Es pot enviar la documentació escanejada i des del COAC farem el procés d'alta. Envieu un correu a secretaria@coac.net per informar-vos de la documentació necessària.

Un cop s'aixequi l'estat d'alarma, s'hauran d'aportar els originals en el termini d'una setmana hàbil. En cas de no aportar els originals se suspendria la col·legiació a tots els efectes.

Versió per a imprimirPDF version