serveis coac

DARRERA ACTUALITZACIÓ: 19 DE MAIG (16.40 h)

Per poder resoldre els dubtes que es generen aquests dies, us adjuntem un recull de les preguntes més freqüents que reben els serveis del COAC.

Recordeu que per estar al dia de les novetats de l'exercici professional en el context de la pandèmia, podeu consultar l'apartat de Preguntes freqüents, on trobareu la informació actualitzada.

En cas que tingueu un dubte no resolt, podeu utilitzar el canal directe de resolució de consultes per correu electrònic, on podreu realitzar la pregunta i derivar-la al servei i demarcació corresponents.




També estem a la vostra disposició al telèfon d'atenció a l'arquitecte 93 306 78 03 (de forma ininterrompuda de 8.30 a 14 h)


CORREUS ELECTRÒNICS DELS SERVEIS, DEMARCACIONS I DELEGACIONS DEL COAC

Correus electrònics dels serveis del COAC
Correus electrònics de les demarcacions i delegacions del COAC

VISAT I REGISTRES

Es pot visar amb normalitat?

Sí. Tot el servei es fa amb normalitat de manera telemàtica. En cas de dubte, contacteu per correu electrònic amb la vostra demarcació o truqueu al telèfon d'atenció a l'arquitecte 93 306 78 03.

Es pot fer la tramitació d'un IIT amb normalitat?

Sí. El servei d'IIT funciona amb normalitat. Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a iit.bcn@coac.net


SECRETARIA

Com puc demanar un certificat COAC?

Es pot sol·licitar a l'apartat web de certificats.

En el cas de tipologies de certificats no incloses en aquest apartat, podeu enviar un correu a secretaria@coac.net.

Necessito col·legiar-me, com ho puc fer?

Es pot enviar la documentació escanejada i des del COAC farem el procés d'alta. Envieu un correu a secretaria@coac.net per informar-vos de la documentació necessària.

Un cop s'aixequi l'estat d'alarma, s'hauran d'aportar els originals en el termini d'una setmana hàbil. En cas de no aportar els originals se suspendria la col·legiació a tots els efectes.

Versió per a imprimirPDF version