Propers Actes
3a sessió del cicle Jamón Jamón amb Atelier local
3a sessió del cicle Jamón Jamón...
Exposició "Vicenç Huedo. Axiomes d'Arquitectura...
Exposició "Vicenç Huedo....
L'ArquinFAD convoca els Premis FAD d'Arquitectura i Interiorisme 2026
Poden optar a premi totes aquelles obres acabades entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2025 en l’àmbit de la península Ibèrica i les illes. Les categories a les quals es pot presentar obra són: Arquitectura, Interiorisme, Ciutat i Paisatge i Intervencions Efímeres. El jurat 2026 està presidit per Margarita Jover, amb els vocals Aleix Alexandre, Lola Domènech, Javier Jiménez, Filipe Magalhães i Carme Ribas.
Així mateix, es convoca la 21a edició del Premi FAD de Pensament i Crítica, a la qual poden presentar-se treballs publicats en l’àmbit de la península Ibèrica, amb data de publicació original del 2025. El jurat el presideix Josep Maria Montaner i té com a vocals a Ester Giménez i Anna Puigjaner.
Finalment, es convoquen els Premis FAD Internacionals. En aquesta 13a edició, es podran presentar obres acabades entre l’any 2023 i el 2025, ambdós inclosos. Poden optar-hi tots els estudis amb la seu principal a la península Ibèrica i les illes. El jurat el presideix Jacob Van Rijs i té com a vocals a Lorenzo Kárász i Elena Orte.
El període d’inscripció s’obre el 8 de gener i finalitzarà el 6 de febrer de 2026 a les 12 h.
Per a més informació sobre la convocatòria, consulteu el web d’ArquinFAD.
